New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Cv har travlt nu hvor Wahlstedt er slagtet igen. Han har ingen fremtid i klubben. Derudover mangler der stadig en venstre forsvarsspiller i stedet for Kahl, som også bør sælges, samt en 10’er og en angriber. Men jeg er realistisk nok til at tro vi ikke får en forsvarsspiller og 10’er. Men som minimum skal vi have en ny målmand og angriber.
Jeg tror man indser hvor slemt det slår til og henter en 3 spillere. Det bliver mellem målmand, stopper, 6’er og angriber.

Tror heldigvis de er klar over det ikke skal være noget med usleben diamant, men i stedet nogle til startopstillingen

Jeg tror man indser hvor slemt det slår til og henter en 3 spillere. Det bliver mellem målmand, stopper, 6’er og angriber.

Tror heldigvis de er klar over det ikke skal være noget med usleben diamant, men i stedet nogle til startopstillingen
6'eren er nok mest hvis man går til 4-3-3 eller hvis Arnstad er fast 10'er nu. Men Yakob kunne i sit korte indhop ikke slå Carsten Hemmingsen af, så måske har hans retur længere udsigter end ventet.

Målmand, centerforsvarer og angriber.

Så mangler et alternativ til Links. Men går man i 4-3-3 kan Links og Kahl deles om venstre back, ellers skal der hentes et alternativ til venstre back.

6'eren er nok mest hvis man går til 4-3-3 eller hvis Arnstad er fast 10'er nu. Men Yakob kunne i sit korte indhop ikke slå Carsten Hemmingsen af, så måske har hans retur længere udsigter end ventet.

Målmand, centerforsvarer og angriber.

Så mangler et alternativ til Links. Men går man i 4-3-3 kan Links og Kahl deles om venstre back, ellers skal der hentes et alternativ til venstre back.
Hvis man henter de tre du nævner kan Kahl spille for Links også. Så kan Bach måske spille et sted der matcher hans niveau

Jeg håber, du får ret - det er allerede en spiral og den kan blive rigtig ond og grim, hvis vi lader "gå AaB" i den

I så fald håber jeg CV pakker sin taske og smutter. Så naiv en sportsdirektør har vi ikke brug for.

Altså, CV har hentet på papiret 2 profiler inden turneringen overhovedet var startet. At hive det citat frem giver ingen i forhold til CV. Kritikken med ikke at bruge de 2 skal ene og alene rettes mod JP med mindre du gerne vil have, CV skal diktere hvilke spillere, JP skal bruge.

Ligenu bliver alt da vist også fordrejet i en negativ retning. Tænker jer journalister som læser med herinde, slikker jer om munden.

Altså, CV har hentet på papiret 2 profiler inden turneringen overhovedet var startet. At hive det citat frem giver ingen i forhold til CV. Kritikken med ikke at bruge de 2 skal ene og alene rettes mod JP med mindre du gerne vil have, CV skal diktere hvilke spillere, JP skal bruge.

Ligenu bliver alt da vist også fordrejet i en negativ retning. Tænker jer journalister som læser med herinde, slikker jer om munden.
Omvendt burde det være ret enkelt for sportsdirektøren at hive to spillere ind, der kunne gå direkte ind på holdet - jeg mener det fremgår lige så meget af jobbeskrivelsen for CV, som 'spil med fødderne' indgår i Wahlstedts.

Omvendt burde det være ret enkelt for sportsdirektøren at hive to spillere ind, der kunne gå direkte ind på holdet - jeg mener det fremgår lige så meget af jobbeskrivelsen for CV, som 'spil med fødderne' indgår i Wahlstedts.
Jeg er også noget overrasket over den manglende spilletid til de to spillere. Er de bare ikke gode nok? Begge burde da være i form.

Altså Kahl er ikke en afløser for Links, det er en fundamentalt anderledes wingback man får. Men væsentlig stærkere end Bach rent defensivt.
Så kan man jo f.eke spille den højre wingback mere offensivt? Det kan give noget andet.

Jeg synes at afløsere ikke nødvendigvis behøver være 1:1 det samme. Det kan give noget taktisk fleksibilitet, hvis man bruger en anden type

Derudover synes jeg det er alt for risikabelt defensivt når Bach er wingback.

Jeg forstod det som at CV lige havde udtalt at holdet er på plads. Og det er det langt fra.

Så enkelt er det vel heller ikke, når vi har så megen dødvægt i det sportslige budget, som SIB har efterladt.

CV har allerede hentet to kvalitetsspillere.
Mon ikke de kommer for alvor i spil meget snart. JP har været lidt handicappet af at have en del spillere på vej tilbage (Links, Yakob og Arnstad) - så er det sin sag oveni at sluse to nye ind, hvoraf Carstensen kom uden kampform. Der er grænser for hvor mange man kan sætte i starteren, som ikke kan gå 90. Men nu lysner det med Arnstad og Links, og det hjælper gevaldigt.

Mon ikke vi henter 2-3 spillere med kvalitet inden vinduet lukker. Men det er nok spillere, som pt. har AGF som 3.-4. prioritet

Omvendt burde det være ret enkelt for sportsdirektøren at hive to spillere ind, der kunne gå direkte ind på holdet - jeg mener det fremgår lige så meget af jobbeskrivelsen for CV,

Uagtet din evne til at vil simplificere det meste, så er det stadig væk og altid har været og altid skal være træneren, der udtager holdet. I modsætning til hvad mange fans tror, er det ikke altid lige de på papiret bedste 11 som starter. Der bliver og skal tages hensyn til så mange andre ting.
Det kan jo være, JP mener, at lige nu mens en ny spillefilosofi skal implementeres, vægter han relationer højere. Det kan du og jeg for den sags skyld være uenige i men det er et legitimt argument.

Selvfølgelig er Carstensen og Jørgensen hentet til startopstillingen og det kommer de også.

Latest posts

Back