New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Så hvis vi henter en målmand er det imod vores strategi fordi Hutters får længere vej til hoildet? Eller hvis vi henter en højre 6'er, så Saugstrup har længere til holdet?
Det er for lavt niveau, at bruge den case på det, jeg skriver 😒 Det er jo en stråmand af rang!

Men vi er ikke en klub, der har råd til at have Jesper Hansen, Wahlstedt og Hutters som reserver. For øvrigt lyder han ikke til, at klubben har opgivet Wahlstedt…

Igen: hør podcasten

Har hørt fra en kilde tæt på spilleren at Tobias Bach har stillet ultimatum om spilletid og at han derfor sandsynligvis udlejes. Det skulle være det ultimatum der har gjort at han har været ude af truppen til de seneste kampe.
Ikke fordi han er en spiller tæt på holdet - men der er gået mange spillere ud af døren.

Spillere der har været ‘fyld’

Gyamfi
Haugen
Sauer
Halsgaard
Power
Akoto

Hvis Bach skifter skal der findes noget erstatning

Det er for lavt niveau, at bruge den case på det, jeg skriver 😒 Det er jo en stråmand af rang!

Men vi er ikke en klub, der har råd til at have Jesper Hansen, Wahlstedt og Hutters som reserver. For øvrigt lyder han ikke til, at klubben har opgivet Wahlstedt…

Jeg har skam hørt podcasten, jeg har også tidligere hørt sportschefer der freder en træner og fyrer ham to uger efter.

Har hørt fra en kilde tæt på spilleren at Tobias Bach har stillet ultimatum om spilletid og at han derfor sandsynligvis udlejes. Det skulle være det ultimatum der har gjort at han har været ude af truppen til de seneste kampe.
Vildt nok hvis en spiller så lavt nede i heirakiet stiller ultimatum om en startplads - er det tilfældet, så farvel til ham.

Vildt nok hvis en spiller så lavt nede i heirakiet stiller ultimatum om en startplads - er det tilfældet, så farvel til ham.
Det er forståeligt fra spillerens synsvinkel: kan jeg regne med spilletid/startplads eller ej?
Hvis ikke må han tage situationen op til overvejelse. Men han kan jo ikke være tjent med at sidde på bænken og kigge ind.

Edit: Ato Vari kom først.

Det kan jeg også opfordre til. Man får et rigtigt godt indblik i, hvordan CV tænker, selvom der ikke decideret falder nogen bomber. Men i forhold til debatten herinde lægger han sig op ad den fløj, som gerne vil satse på talenter, fordi det er der de store penge er. Men også et sted, hvor han antyder at talenterne ikke har været der i Uwe-tiden, men at truppen skal bygges op til at fremme talentudvikling. Og så tager jeg et stik i, at han giver støtte til Patrick Mortensen, for jeg føler lidt, at jeg er den eneste AGF-forum-bruger, der synes, at PM er selvskrevet starter :)

Podcasten "Vores Liga" kunne jeg i det hele taget godt finde på at vende tilbage til. Hvis man er træt af podcasts med jounalister der taler med journalister, eller endnu værre: fans der taler med fans, så virker dette som et regulært journalistisk produkt med levende gæster.

Jeg har helt ro i maven mht. transfervinduet. Vi har lige spillet to gode kampe mod FCM og FCK, så vi er altså ikke helt på spanden.

CV udtalte tidligt, at vi skulle have noget ind på wingbacks. Det har vi fået med Carstensen, som kan dække begge sider.
Vi mistede MA. Han er erstattet af Jørgensen. Man kan diskutere hvem man bedst kan lide af de to, og de har hver deres forcer. Men Jørgensen har bevist sig i ligaen.

CV er virkelig god til at hente kvalitet ind til sidst i vinduet.
Han har nu dækket de to største huller, som han så det. Og kan nu afvente hvad der falder ned på vores hylde til slut.

Brøndbys fans kan kun sige "han handler alt for sent" når snakken går på CV. De glemmer fuldstændigt at han senest byggede en trup som var et point fra at vinde mesterskabet med 3. største budget, og stammen var bygget på spillere hentet til sidst. Så glem alt om hvad de siger.

Vi fans kan sagtens have alle mulige ønsker. Eks. til 9'eren. Men hvis klubben stadig ser mål i PM, vi har Badji og Serra som vi ikke helt ved hvad vi har i, og man ser Tchamche som 9'er på sigt - køber vi så virkelig endnu en angriber ? Jeg har ikke svaret. Som andre skriver, så skal der nok en ud for at der kommer en ind.

• Like
Reactions: cph
Last edited:
Det kan jeg også opfordre til. Man får et rigtigt godt indblik i, hvordan CV tænker, selvom der ikke decideret falder nogen bomber. Men i forhold til debatten herinde lægger han sig op ad den fløj, som gerne vil satse på talenter, fordi det er der de store penge er. Men også et sted, hvor han antyder at talenterne ikke har været der i Uwe-tiden, men at truppen skal bygges op til at fremme talentudvikling. Og så tager jeg et stik i, at han giver støtte til Patrick Mortensen, for jeg føler lidt, at jeg er den eneste AGF-forum-bruger, der synes, at PM er selvskrevet starter :)

Podcasten "Vores Liga" kunne jeg i det hele taget godt finde på at vende tilbage til. Hvis man er træt af podcasts med jounalister der taler med journalister, eller endnu værre: fans der taler med fans, så virker dette som et regulært journalistisk produkt med levende gæster.
Opbakningen har da været massiv bag Paddy - ja næsten sekterisk indtil for nylig.

Angående substansen så siger CV vel bare, hvad han skal sige. Bakker op om den nuværende trup - sådan som alle almindelige sportsdirektører gør. Lidt defensivt og uklart i forhold forstærkninger - som han også meldte ud i starten af vinduet.

Grundlæggende lidt kedeligt og intetsigende (ikke podcasten men CV's kommunikation). Det interessante er snarere, hvor meget der er reelt og hvor meget det er lurepasning frem mod de sidste uger af vinduet. Jeg tror ikke, at vi springer banken økonomisk, men forventer, at der sker en del ud og ind til sidst. Men det er meget spekulationer.

Opbakningen har da været massiv bag Paddy - ja næsten sekterisk indtil for nylig.
Hvis du med for nylig mener indtil for halvandet år siden, så ja. Men efterhånden er det vist de færreste, som mener PM bør starte. Nogle har endda formuleret det, som om PM er den væsentligste årsag til alle offensive problemer. (Ikke dig - du mener blot han skal være super sub, ligesom majoriteten, ikke sandt?)

Hvis du med for nylig mener indtil for halvandet år siden, så ja. Men efterhånden er det vist de færreste, som mener PM bør starte. Nogle har endda formuleret det, som om PM er den væsentligste årsag til alle offensive problemer. (Ikke dig - du mener blot han skal være super sub, ligesom majoriteten, ikke sandt?)
Jeg mener, at han skal starte som truppen er nu, men jeg mener også, at han bidrager for lidt i spillet mellem felterne og vi dermed bør arbejde på at have et reelt alternativ.

Mon ikke mange andre har det på samme måde

Enig. Jeg synes det var en fin podcast. Ikke at der kom bomber på bordet, men CV sagde flere ting end i et standard TV-interview før en kamp.

Det var interessant at høre CV fortælle, at ny træner jo kan give den samme energi til en trup som at hente 5 nye spillere.
Det gav Simon Skou ham ret i - og Silkeborg manden plejer ellers ikke at holde sig tilbage med kritik af AGF.

Decideret morsomt da Nanna fra Brøndbylyd bad CV holde sig væk fra Uhre :-)

"Vores liga" er ganske fin. Og faktisk blandt de mest lyttede fodbold podcasts, så den er ikke ukendt. Stiften-drengene har sikkert skumlet over at han ikke er med i deres...

Så sent som i vinters og før denne sæson.

Men nu skriver jeg ikke mere om ham i denne sammenhæng. Orker ikke debatten igen. Den bliver lynhurtigt hysterisk.

Også derfor jeg undrede mig over, at du føler dig alene. Det er du ikke. Snarere en debat der deler vandene skarpt.

Latest posts

Back