Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Jeg har ikke noget imod Oliver Lund og han var vigtig at have med her i de første 4-5 kampe. Men jeg tænker at han fremadrettet står bag Gersbach og Kahl på venstre back, bag Tingager, Bisseck, Hausner (Backman) og Juelsgård centralt, samt bag Anthony og Munksgaard på højre back. Og på den baggrund håber jeg egentlig ikke at vi får brug for ham mere end i den næste kamp eller to. Vi har voldsomt meget bredde i forsvaret nu. Det havde ikke gjort mig noget, om Lassen eller TK skulle ind at snuse til lidt spilletid i denne sæson, men det virker langt væk pt.
Jamen det ville da være fantastisk for os som fans. For det ville betyde at ingen af dem du nævner bliver skadede, ingen af dem du nævner oplever kraftige formdyk, og ingen af dem du nævner kører træt til trods for tætte kampprogram.
Kan det gå sådan, så er det jo fantastisk for AGF og klubbens fans, og knap så fedt for Lund. Men har han kun spillet gode kampe når han står på den anden side om et år, så tror jeg ikke han fortryder skiftet det til trods.
Men jeg tror desværre(!) at der bliver masser af brug for Lund. Men jeg er mere tryg ved ham end jeg fornemmer mange omkring AGFs fans er (ikke nødvendigvis så vildt slemt herinde). Har jo for dælan set folk skrive at Bjørnebye skal tage sit tøj og gå hvis han signede Lund (da rygtet først kom frem). Jeg er også bare typen som sætter pris på Juelsgård, Backman, Søren Berg, Haaland for andet end præcis hvor ofte/meget de kan levere på banen i en periode. Erfaring og mulighed for at være forbilleder for de unge, og for træningsmiljøet etc. bliver alt for ofte underkendt synes jeg.