Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Enig med dig. Der har før hen været snak om Anderlecht ville bytte Bundu med Jon. Jeg ved ikke om det stadig er en ting. Jeg vil super gerne have Mikael Andersson til AGF på 8er positionen. Men FCM skulle vidst forlange lidt over 10 millioner for ham. Durmisi er nok udelukket. Men jeg synes vi skal hente en kant og VB.VED ikke noget med Durmisi eller Anderson, men i forhold til sidst de blev vendt, så er Durmisi jo med på træningslejr, og Onyeka er blevet solgt i dag, samtidig med at Anderson IKKE var i start 11 da FCM mødte OB på hjemmebane selv da de nye heller ikke var med.
Så sportsligt burde Anderson være tættere på, og Durmisi længere væk end ift første gang deres navne dukkede op i dette vindue.
Økonomisk er det jo ikke spillere vi kan tillade os at give mere end 5-6-7 mio kroner for, og det virker ikke så realistisk at kunne hente dem til de priser.
Jeg håber stadig at vi henter en Wikheim, forudsat at han er i god form, hvilket jeg tvivler på.
Og Jon er jo stadig rygtet til Anderlecht, også af de islandske medier som følger de islandske spillere tæt. Og Jon blev jo nok ikke mindre interessant for eventuelle købere i søndags.