Hehe jeg tror næsten det er omvendt. Jeg ser ikke de andre hold som vildt stærke, jeg ser os som markant svækkede.
Et hold der med hiv og sving slog AaB, og nu mangler 3 af de bedste fra den kamp(+højer, Tingager og pm), ser jeg simpelthen som et markant dårligere hold.
Ja PM og Tingager kan være klar lige om lidt, who knows, men vi mangler stadigvæk vores indlæg og kreativitet.
AaB har sagt farvel til Hiljemark, Van Wert, og har Lucas Andersen skadet.
Ind er kommet en Horsens-spiller, og deres fans aner ikke hvor målene skal komme fra. jvf. twitter i forbindelse med deres træningskampe.
Og husk så lige på, at det hold der med hiv og sving slog AaB jo manglede mange pga. skader, og havde udtømt sig efter et langt forår. Det var jo ikke AGF i bedste forfatning der mødte AaB der, mens AaB havde "cruiset" lidt i bund-6, og i øvrigt stadig var ustabile, og tabte hver anden gang, også til hold som Horsens.
Ja ja de vandt 4-1 over Lyngby hvor alt kørte, og så tabte de til Horsens på udebane runden efter. De minder om Glens AGF. Gode spillere, men for lille bredde, og for ustabile. Samme kan siges om OB.
FCN er FCN, og kan dårligt analyseres, også selvom man på papiret jo sagtens kan pege på at de har mistet x og y, så er de unge blevet 1 år ældre med mere erfaring.
Randers er pt dem der har bygget mest på og solidificeret/stabiliseret deres hold. (et hold som selvom de slap afsted med en flot pokal, og flotte sejre over BIF, FCK og AGF jo samtidig kun lavede 0.95 point i snit set over hele foråret, og var 1 runde fra at smide en solid top 6-plads. Det skete bare på en flot måde med sejr over FCK, og så var det jo fortjent. Men stabile var de fandme ikke. Men det kan de jo blive, og med bedst grund/formodning.
OB med Kadrii nu i god form, og hvis de får Sabbi igang, så kan de helt sikkert være med. Og AaB er jo med omkring top 6 hver gang, ligesom FCN. Forskellen er dog blot, at FCN er med i top 6 hver gang, mens AaB ofte glipper.