Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Helt helt enig.Jeg er helt enig og tror ikke på desperation i ledelseslaget. Tror stadig de bevarer den langsigtede tilgang og ikke er i panik. Som nævnt virker det dog ikke som om alle fans har den samme ro men (som ofte) fokuserer alt for meget på den næste kamp (eller kampe indtil vinduet lukker). Det vil i mine øjne være en forkert strategi, hvis klubben også gik den vej.
Også derfor man ikke må glemme, at der jo altså er 16 kampe mere at spille selv efter runde 6 inden vinduet lukker. Og i et enkelt vintervindue hentede vi Grabara/Tingager/PM. Så altså når nu SIB er nylig tilkommen, så kan det jo være, at der er handler til vinter, som vi intet aner om endnu, som vi kan glæde os til.
Især norske/svenske spillere handles jo nemmere om vinteren da deres ligaer jo løber i kalenderår. Ligesom PM blev hentet i Norge efter en sæson, hvor han spillede europæisk med Sarpsborg, og spillede sæsonen færdig.
Men det er klart at vi alle håber, at vi er nået så langt, at vi IKKE er så "håbløst" bagud ift top 6, at der skal 3 profiler og lidt mirakler til for at nå med i top 6 til den tid. Men det var altså spillere som Kanstrup, Guira, Spelman etc som sluttede efteråret af der i 18/19, hvor vi INGEN angriber havde.
Vi sluttede med et spinkelt håb om top 6, men kunne ikke nå det.
Vi har bare et langt bedre hold pt, selv efter afgangen af Diks/Højer.
Og jeg tror ikke vi er hægtet af ift top 6 når vi når jul. Tænk bare på hvor mange chancer AaB/OB/Vejle/Sønderjyske havde for at afgøre det selv i foråret...