New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 389K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Sanneh nævnes heller ikke. Var han skadet til sidst i sæsonen siden han ikke har været med i trupperne?

Hvis ikke virker det helt absurd ikke bare at vinke farvel til ham også. Men hvis han har været skadet og DN har en stor tro på at han kan få ham op på det niveau han havde sidst han var i superligaen. Så kan det måske godt give mening at han får en chance til

Man kan håbe det er os :D
Lidt spøjst at klubben siger farvel til Grabara, Arzani og Mathias Jørgensen på de sociale medier, men ikke nævner Diks. Kan vel kun betyde at der forhandles?
Hverken Sanneh, Blume eller Diks er nævnt.
Så mon ikke det bare er dem der ikke er afklaring på.
Ift Sanneh, så kunne han jo være interessant hvis han ligefrem får ophævet med Anderlecht. Jeg synes ikke vi skal købe ham, siger sig selv. Men hvis han med lidt længere lys på vil have karrieren i gang, og er ok med at få løn som Backman/Tingager max, så er Backman jo måske snart nået dertil, hvor det er bedst for alle parter hvis han tager tilbage til Sverige. Jeg vil være trist over at se ham tage afsted, men ... meh...

Mon ikke bare Diks er sat på pause mens han tænker over tingene.Og at man har lagt billet ind, ligesom man vel heller ikke vil afvise noget med Buba, hvis han bliver transferfri og enten Tingager-Backman ikke bliver klar eller Haus solgt. Jeg tror stadig på Buba - han fik også en uheldig start med rødt kort osv, ingen kampform, skader. Men tvivler meget på det bliver til noget med nogen af de to (buba og diks).

Det er også lettere at se tiden an med diks og buba - vi er pænt dækket ind i forvejen og får Lassen tilbage. Måske også Anbo 1/9, med mindre han forlænger deroppe.

Kamil har jo helt sikkert både tilbud fra Bif (som søger en) og FCK (hvor PC vel også søger en - og er fan af Kamil) samt større klubber i udlandet.

AGF kan ikke sidde hele sommeren med hænderne i skødet og afvente, hvad Kamil vil.
SIB er nødt til at gå videre med dem som har os øverst på på deres liste over klubber de vil til.

Hvis Jesper H får løbepas vil han da nok være interesseret i at komme til AGF i hvert fald. Der trods alt ikke så mange stærkere klubber at kunne skifte til, med mindre det evt. er til udlandet. Det kan selvfølgelig også være han vil noget eksotisk til sidst. Jeg ved ikke om han bor i Herning eller måske endda mere i retning af Århus, men hvis ikke han ligefrem vil ud af landet, kunne man forestille sig at sådan noget som slet ikke at skulle flytte til sin sidste kontrakt også betyder noget.

• Like
Reactions: Tom
Er der nogen der kender noget til ham Rasmus Carstensen fra Silkeborg, der tilsyneladende er sikker starter på venstre back på U21? Er han et stort talent, eller er det i mangel af bedre?
Han er højreback. Et stort talent, der umiddelbart har sine forcer i det offensive. Om det er i mangel på bedre ved jeg ikke. Men kan ikke lige umiddelbart komme i tanke om superligaspillere på den position der har alderen

Hvis vi antager, FCM gerne vil af med Jesper Hansen og han selv vil, er der vil egentlig ikke så mange muligheder i DK.

De sælger ham næppe til FCK, som også har 2 kvalitetsmålmænd i forvejen.
Rygter går på BIF, vil sælge Schvæbe, men vil FCM sælge til de forsvarende mestre?
I AaB er planen deres nuværende reservemålmand skal overtage fra Rinne (iflg. EB).
FCN henter ikke en 37-årig målmand.
OB har Oliver Christensen
Randers har Carlgren.
Sønderjyske er også godt besat.
Vejle, tja måske.
Og så er der os, som med stor sandsynlighed skal ud og finde en målmand og jeg tror ikke, FCM føler sig truet af AGF på nuværende tidspunkt.

Vi virker mest oplagt, hvor det sportslige og økonomiske stadig er en relativ attraktiv pakke for JH. Spørgsmålet er mere om SIB overhovedet finder JH interessant, jeg håber det.

FCN henter ikke en 37-årig målmand.
De henter trods alt enkelte rutinerede spillere, så hvis de mangler en er det vel heller ikke en helt utænkelig mulighed. Men jeg er grundlæggende enig i gennemgangen og det handler nok også om sportslige ambitioner, hvor det jo bare heller ikke kan være helt så interessant at skulle til fx SE. De mangler ikke lige målmand, men den slags skulle vel være noget med en god kontrakt og mulighed for at holde pladsen længere eller nogle muligheder efter karrieren er slut. I AGF skal man selvfølgelig også se på hvilke andre muligheder der er om man fx kan finde en med videresalgspotentiale hvis man alligevel accepterer at skulle skifte igen om et par sæsoner. Jeg synes nu også det virker oplagt og det vil være en spiller der bør kunne etablere sig hurtigt og så kan vi fokusere mere på nogle af de andre pladser der også udskiftning er på.

De henter trods alt enkelte rutinerede spillere, så hvis de mangler en er det vel heller ikke en helt utænkelig mulighed.

Det er rigtigt, men det er dælme ikke mange. I deres nuværende trup har de 2 over 30 år, den 3. ældste er 24. Det er helt vanvittig så ung deres trup er.
Udover alderen taler i mod FCN vil hente JH, vil hans lønkrav givetvis også skræmme dem væk, men større transfersensationer er da set ;).

Det er rigtigt, men det er dælme ikke mange. I deres nuværende trup har de 2 over 30 år, den 3. ældste er 24. Det er helt vanvittig så ung deres trup er.
Udover alderen taler i mod FCN vil hente JH, vil hans lønkrav givetvis også skræmme dem væk, men større transfersensationer er da set ;).
Det er helt klart undtagelsen der bekræfter reglen, som ham sweitzeren. Jeg ved slet ikke om de mangler noget, men lige målmandsposten er et sted man ofte vil vælge lidt rutine og man kan vurdere at JH kommer med noget netop ift ruitne og professionalisme de gerne vil have. Og penge har de da nok af. Det sagt ser jeg det heller ikke som den mest oplagte destination, men trods alt mere end andre midterklubber.

Grabara er jo nok lukket, men sagde han ikke også farvel sidst? AGF skulle i så fald satse på Eske med mulighed for at han kan komme igen sent i vinduet. Det vil nok være godt at gå lukket den med en god løsning lidt tidligere.

Til gengæld vil både VFF og SIF være pisket til at opgradere deres trupper. Det kan nemt være VFF med purunge Lucas Lund på kassen der mangler en mentor. Ham tror jeg ikke på holder niveau over en hel suppe sæson. Og SIF har også to meget unge gutter imellem stængerne........ (halv perverst, egentligt...... sorry....)

Meget enig i din analyse Martin, men tror også FCN denne måske kunne finde på at gøre en undtagelse, da han er lidt af et ikon i klubben. Men også kun måske. Bif ville være oplagt, men ja ikke super signal, at sælge til en konkurrent om guldet - der er AGF trods alt ikke helt næste år i fcm-øjne. Selvom jeg egentlig synes det lige så vel kunne have været os i år som de 3 andre til DM-guld.

Tror i hvert fald Bif skal op med en lidt større pose penge end AGF - men en god handel kan måske nok overtale fcm.

Allermest tror jeg på noget eksotisk.

Det var rigtig fint Lyngby ikke blev oppe (både ift Jesper H og Bror Blume ift AGF), det havde været det lette tilbud fra FCM og sige du kan skifte billigt dertil ellers skal der store penge på bordet.

Jeg har tænkt det ofte, og nu igen under U21 kampen, men ham Oliver Christensen fra OB, fatter jeg simpelthen ikke at folk/eksperter er så glade for?

Han er klejn, hopper ikke ret højt, virker helt mut og kommer slet ikke ud og fylder i feltet ved f.eks hjørnespark.

At de selv samme eksperter som hele tiden var efter Eske kan rose Oliver C hele tiden, må bunde i "dansker blindhed". Jeg ser Oliver C på samme niveau som Eske

Havde vi haft ham havde jeg ønsket en opgradering.

Før han kom på landsholdet så jeg ham også på Eske niveau - synes han har overhalet lidt, men ligner mere en Lars Høgh end Schmeichel. Tvivler på han kommer til udlandet, men han kan vel godt ende med 800 kampe ish i OB i superligaen og 1 div ;-)

Må sige jeg er overrasket over han kom på landsholdet. Fin keeper men vil hellere have rinne, jesper h, kalle - ham fra fcn og selv aabs reserve keeper synes jeg faktisk ser rigtig rigtig spændende ud.

Jeg er virkelig træt af at vi ikke forsøgte os med Holse sidste sommer eller i vinters. Mon ikke det var muligt at bruge nogle af Bundu/Stage millionerne dengang?
En spiller som Victor Nelsson er godt nok også sin aldersgrupper overlegen. Ham kommer fck til at tjene mange penge på. Men så bliver de selvfølgelig også svækket på banen😁

Ja Holse ville være lækkert.

Pudsigt Nelsson er stærk og venstrebacken også. Zanka og Boile på landsholdet til EM. Ankersen lige kommet fra 20 kampe i Serie A .... 5 stærke, plus både to keepere inde omkring landsholdet, men alligevel ligaens 3. ringeste defensiv....

Synes også vi skal snuppe Josefine Høgh.

Jeg er virkelig træt af at vi ikke forsøgte os med Holse sidste sommer eller i vinters. Mon ikke det var muligt at bruge nogle af Bundu/Stage millionerne dengang?
En spiller som Victor Nelsson er godt nok også sin aldersgrupper overlegen. Ham kommer fck til at tjene mange penge på. Men så bliver de selvfølgelig også svækket på banen😁

Så stod Nelsson og sov ved tyskernes mål, synes jeg dækker meget godt over det indtryk jeg har af ham fra Superligaen 😁

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back