Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Nej, jeg har også flere gange kommenteret på at han måske får lidt vel meget ros. Jeg synes jeg har set en del fejl som en Eske fx hsr fået større kritik for. Jeg ser dog heller ikke alle OB's kampe og hvis man tager alder osv i betragtning er han da givetvis talentfuld.Jeg har tænkt det ofte, og nu igen under U21 kampen, men ham Oliver Christensen fra OB, fatter jeg simpelthen ikke at folk/eksperter er så glade for?
Han er klejn, hopper ikke ret højt, virker helt mut og kommer slet ikke ud og fylder i feltet ved f.eks hjørnespark.
At de selv samme eksperter som hele tiden var efter Eske kan rose Oliver C hele tiden, må bunde i "dansker blindhed". Jeg ser Oliver C på samme niveau som Eske
Havde vi haft ham havde jeg ønsket en opgradering.
Jeg tror måske nok også jeg ville tænke at vi måske skulle opgradere hvis han stod for os, men jeg kan egentlig godt forstå han fik en landskamp i den specifikke situation. Der er en mulighed for at han bliver "rigtig" landsholdsmålmand engang så investeringen giver mening frem for en eller anden ældre målmand der ikke er meget bedre.Må sige jeg er overrasket over han kom på landsholdet. Fin keeper men vil hellere have rinne, jesper h, kalle - ham fra fcn og selv aabs reserve keeper synes jeg faktisk ser rigtig rigtig spændende ud.