New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 388K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Man skal ikke udskifte Blume med en spiller der måske er en anelse bedre. Der er en indkøringsperiode, men også en risiko for at man rammer ved siden af. En slags Jevtovic kan man sige, der selv hvis han ender som en bedre tilgang vil have betydet et niveautab i en periode og derfor skal kompensere for det med også at være en del bedre end det man havde. Jeg tror man har udset det til en position hvor man kan løfte holdet, men det må også være noget af det SIB begynder at have en del overvejelser omkring - skal han eventuelt forlænges og så går man efter en forstærkning på kanten i stedet. Han må også sidde og se nogle optagelser med Brandhof så han kan komme ind i ligningen.

Vurderet på den nuværende sæson så bør det altså ikke svært at erstatte Bror Blume. Det har været særdeles ordinært for at sige det pænt.

Derudover er jeg ikke tilhænger af at hente Rezan Corlu. Som andre er inde på, er han en klassisk 10'er og det klinger dårligt med det formationsskifte som David lavede i sommeren 2019, hvor Tobias Sana røg videre. Det handler ikke om top- eller bundniveau, men om at han ikke passer ind taktisk.

Men Blume har jo heller ikke et vildt topniveau og får det aldrig.

Det kan også være du mener Blume kan spille 90 minutter men alligevel bliver han skiftet ud i over halvdelen af kampene ;) Sorry men der er meget leverpostej over spillet. Hvis jeg skal sætte den på spidsen, så kan han løbe og aflevere. Til gengæld kan han ikke tackle, kan ikke heade og kan heller ikke drible. Det kan selvfølgelig lige være de egenskaber David gerne vil have og så er vejen banet for en forlængelse men vi skal da helst udvikle os og blive endnu bedre.

Jeg vil hellere have Jens Stage hjem igen;) Da det nok ikke sker, så tror jeg Brandhof og Duncan er udset som fremtidens folk selvom jeg gerne så en markant forstærkning af netop midtbanen. Håber vi fokuserer lidt på en der også kan heade (bare en lille smule) - det syntes jeg ofte vi mangler.
Her i foråret; Enig.
Men Blume har spillet rigtig mange kampe fuld tid for os, hvor han har været en af vores bedste.
Og er helt med på, at Blume har været for meget "leverpostej" i foråret.

Leverpostej er dog ikke altid det værste. Andre typer kan være gylle den ene dag, og så michelin-mad den anden dag. Et hold med Blume på banen kollapser sjældent.

Tænker jeg qua alle vores Bror-debatter er landet i mit ståsted.

Alle takes her i tråden er fine, og beskriver vel også det dilemma vi står i som med Anker, man kan vælge det sikre at forlænge, men vi kan heller ikke udvikle holdet uden at tage chancer. Men forlængelse med Bror er nok lidt stille ned bakke kommende år, måske begynder skader også at komme. En 1 årig ville være super til lavere løn.

Man kan aldrig vide om dem man henter istedet bliver ringere eller bedre - men man kan gøre sit forarbejde og hente kvalitet der teoretisk løfter, eller måske nærmere potentiale der løfter. Så man man se om det lykkes.

For umiddelbart vi allerede 6 inkl. Albert(plus Abno fra 1 sept og en transitionssspiller jeg ikke husker navnet på), så mon ikke man kalkulerer med at Blumes pil (alder in mente) er nedad fra nu og aldrig noget salg.

Men dem vi har Albert, Duncan, Brandhof, Hvidt er et meget lille step ned, og over en kontrakt periode på 1-2 år et step op samlet over hele perioden. Skulle da være mærkelig hvis ikke bare en af de 4 kan løfte sit spil over det vi har set fra Blume i år. Duncan var jo periodevis fast mand et helt år inden han blev skadet. Hvidt sidste forår. Albert meget spændende. Brandhof også hvis han kan tage step op og videreføre sidste sæsons potentiale med 10 mål og 5 ass i ligaen.

Sidste sæson var han outstanding, men var også en enlig svale som top2 spiller. I år er han et af vores ømme punkter pga manglende mål

Bror synes jeg Martin fint beskrev ift mangler. Vil tilføje Brors evne er kvikke førstegangs afleveringer, godt blik spillet, mange meter, god til at komme i feltet og klar til cutback (men dem laver vi bare ikke mange af i år) og endelig fin sparketeknik som vist i slut sekunderne mod FCK.

Hvis Albert ryger på kanten og vi skal have en 8er mere, håber jeg vi henter en ung 19-24 årig med potentiale til at blive ligaens bedste. Kan vi ikke få det kan jeg godt leve med 1 år mere til Bror til fx max 80% løn og yderligere stor lønnedgang hvis den skal være 2 år. Jeg tror han er garderingsspiller indenfor 6-12 måneder.

Men så skal det være fordi vi vil allokere midler til kamil, diks og afløser for højer. For umiddelbart burde vi have pæne muligheder for at kunne finde enten en 8er eller kant som kan løfte os, hvis man scouter godt blandt de unge talenter.

Last edited:
Hvorfor skal det altid være til en lavere løn, hvis der skal forlænges med en spiller på vippen? Det har jeg aldrig forstået. Det kan da ikke være særligt motiverende for spilleren. Hey, vi vil gerne forlænge din kontrakt. Men kun hvis du går 20 % ned i løn på en 1-årig kontrakt og yderligere 30 % på en 2-årig. Jo, tak. Sikke en tillidserkæring til en spiller, der har været fast mand gennem tre år og har været med til at få klubben op i toppen.

Det har du ret i og derfor skal han nok også videre, selvom jeg holder meget af Bror som type og fulgt ham 10 år med interesse. Tror desværre bare han toppede sidste år.

Du (Bror) kan også se det sådan, at tak for 3 års god tjeneste, så vil vi godt give dig en kontrakt som breddespiller i truppen som Julle og Backman fik. Men ingen af de 23 spillere (inkl. 3 angribere) i AGF er mere breddespillere end de er i spil til holdet og spiller, hvis de er bedst. Den sidste håndfuld i truppen er nok helt unge talenter i truppen hvis primære opgave er at suge til sig, men selv de har fået spilletid.

Bror må jo bare score 2-3 mål sidste 5 runder og vise han skal have ny på nuværende vilkår.
Noget andet er at corona nok presser lønninger nedad, plus dem på 30 ish også må påregne hyren går ned af.

Last edited:
Vurderet på den nuværende sæson så bør det altså ikke svært at erstatte Bror Blume. Det har været særdeles ordinært for at sige det pænt.
Enig - syntes ikke der er leveret meget fra den kant men alternativerne har selvfølgelig også haltet. Gad vide om det er den manglende bredde og medfølgende mangel på pres som slår igennem.
Her i foråret; Enig.
Men Blume har spillet rigtig mange kampe fuld tid for os, hvor han har været en af vores bedste.
Og er helt med på, at Blume har været for meget "leverpostej" i foråret.

Leverpostej er dog ikke altid det værste. Andre typer kan være gylle den ene dag, og så michelin-mad den anden dag. Et hold med Blume på banen kollapser sjældent.
Det er jo ikke kun her i foråret - der har tidligere været lignende perioder. Sidste sæson var han god men det var ikke i starten af sæsonen - kan ikke helt huske det men det var en meget tynd kop the i de første 5-7 kampe. Sæsonen før spillede han under halv tid men det var måske pga. skade?
Kan ikke på stående fod huske en kamp, hvor han blev udnævnt til kampens bedste men det bør han næsten have opnået undervejs.
Bror synes jeg Martin fint beskrev ift mangler. Vil tilføje Brors evne er kvikke førstegangs afleveringer, godt blik spillet, mange meter, god til at komme i feltet og klar til cutback (men dem laver vi bare ikke mange af i år) og endelig fin sparketeknik som vist i slut sekunderne mod FCK.
Undskyld men den sparketeknik har vi ikke set meget til og hvis det er nødvendigt at referere til et skud der ikke gav mål, syntes jeg argumenterne halter lidt ;) Det sagt, så er det ærgerligt at han ikke lige har fået de sidste mål/assist bygget på. Der er et eller andet som ikke rigtig spiller, når vi taler om den sidste 1/4 af banen - det kunne ellers have været godt. Er det fordi han ikke er fysisk stærk eller er det bare de forkerte beslutninger?
Men dem vi har Albert, Duncan, Brandhof, Hvidt er et meget lille step ned, og over en kontrakt periode på 1-2 år et step op samlet over hele perioden. Skulle da være mærkelig hvis ikke bare en af de 4 kan løfte sit spil over det vi har set fra Blume i år. Duncan var jo periodevis fast mand et helt år inden han blev skadet. Hvidt sidste forår. Albert meget spændende. Brandhof også hvis han kan tage step op og videreføre sidste sæsons potentiale med 10 mål og 5 ass i ligaen.
Helt enig og jeg tror det er den vej man går. En af de unge bør kunne løfte niveauet en tand højere, end det vi har set i denne sæson.
Jeg tror stadig på Albert Grønbæk bliver en langt bedre spiller og ikke mindst langt mere målfarlig - han har et helt andet drev med bolden og en direkte vej mod målet. Syntes også han tager langt flere fysiske dueller.
Jeg har nu også høje forventninger til Duncan - syntes han viste rigtig gode takter, inden han blev skadet - hold op en motor han har. Brandhof er lidt en joker, det bliver spændende at se om han kan løfte niveauet til superligaen. Benjamin skal også tage det endelige step og det har haltet lidt på det seneste men han er altså kun 21 år selvom han har været med i truppen længe.

haha ja men det var sgu et flot spark der havde fortjent bedre. Vi kunne godt bruge lasse winther andersens statistikker over spillerne - herunder xgoals osv fra enkelte spillere. Det er jo lidt svært at vide Bror bare har været uheldig denne sæson ift sidste. Uanset ændrer det ikke på han er nået en alder, hvor han næppe bliver bedre - tværtimod. Og tvivler på han tager en 1 års til det lønniveau der passer en 30 årig post corona. Men jeg håber han tager et år som backup og får guld med næste sæson istedet for mellemvare supper eller lyngby 1 div. Og gør han ikke så tænker jeg de andre løfter sig til mindst hans niveau.

Man kan også lave to andre teser: 1) ville vi have hentet ham hvis han spillede i en anden klub? Ja for et år siden på en 2 års gratis + option på yderligere et år. Nu - Nope. 2) ser man 1-2 sæsoner frem skal han så holde talent som jon, albert, duncan og gift ude? (for ja brandhof er en joker og hvidt skal løfte sig lidt før han slår bror af - men egenligt tror vi vel også på de er bedre end bror over næste år par) Eneste argumenter for Bror er sidste års flotte sæson og man ved hvad man har

Undskyld men den sparketeknik har vi ikke set meget til og hvis det er nødvendigt at referere til et skud der ikke gav mål, syntes jeg argumenterne halter lidt
Bare lige i de sidste par kampe har Blume ramt overligger, og i Brøndby nedtaget den fantastisk i feltet og sendt den snært forbi. Nær-mesterlige aktioner, som dog jo bare ikke blev helt mesterlige alligevel fordi de ikke blev til scoringer. Og i Odense var han kun liiige ved at score, osv osv.. Det har ikke været Blumes forår.

Men jeg synes alle dage han har været undervurderet. Og de kampe vi har spillet med Grønbæk har vi været ringere. Jeg tror Blume er typen der er svær at erstatte uden helt at vide hvorfor. Lidt ligesom jeg må indrømme at Ankersen har været svær at erstatte i den forfatning han var i til sidst.

Og nok netop præcis pga. Ankersen-gate håber jeg at man forlænger med Blume. Vi kan jo ende ud med den næste Jevtovic i stedet. Men helst ser jeg os forlænge med Blume, sælge Hvidt og så hente en profil der skal dele pladsen med Blume. Brandhof kan bruges på kanten, og på backen (måske den hemmelige plan at bruge ham som Diks), og Albert skal vel spille kant som han gør det pt?

Nej spøg til side, man kan altid sende sig selv ud af hvis og hvis og og og...
Men jeg frygter at Blume erstattes med en, som skal bruge langt tid på at blive ligeså god/værdifuld som Blume, og aldrig bliver bedre. Jevtovic tvivl man jo på nogensinde kommer til at præstere som Ankersen da Ankersen var værst.. Og da slet ikke som da Ankersen var bedst.. Men vi kan stadig blive overraskede af ham når/hvis han kommer i kampform. Men der skal nok skader til på holdet for at se ham spille sig varm. Måske reserveholdet kan sende ham i form efter sommer!? Åbnes den ikke der?

Bare lige i de sidste par kampe har Blume ramt overligger, og i Brøndby nedtaget den fantastisk i feltet og sendt den snært forbi. Nær-mesterlige aktioner, som dog jo bare ikke blev helt mesterlige alligevel fordi de ikke blev til scoringer. Og i Odense var han kun liiige ved at score, osv osv.. Det har ikke været Blumes forår.
Det har bare været historien igen igen og derfor jeg skrev et lille spørgsmål om, hvad det er der mangler. Blume har nogle gode kvaliteter men har altså også en del mangler som jeg syntes nogle af jer glemmer. Nu ska han heller ikke (alene) have skylden for manglende mål fra den centrale midtbane men det var oplagt han lavede lidt flere mål .
Men jeg synes alle dage han har været undervurderet. Og de kampe vi har spillet med Grønbæk har vi været ringere. Jeg tror Blume er typen der er svær at erstatte uden helt at vide hvorfor. Lidt ligesom jeg må indrømme at Ankersen har været svær at erstatte i den forfatning han var i til sidst.
Ankersen var god i det sidste halve år men det var så efter han havde været her i 2,5 år først. Det var synd han ikke ville blive men det sagde måske lidt om ambitionsniveauet, at han rykkede hjem til Esbjerg.

Må indrømme jeg ikke har fulgt dem tæt men en kammerat fortalte, at han ikke havde været specielt god. Han var skuffet over ham og mente slet ikke han ville være et emne i AGF i den forfatning, så måske vi skal ændre opfattelse af den manglende forlængelse? Måske var den rent faktisk et udtryk for rettidig omhu og et forsøg på at passe på midlerne.....
Eller har han været helt outstanding i 1 division?
Nej spøg til side, man kan altid sende sig selv ud af hvis og hvis og og og...
Men jeg frygter at Blume erstattes med en, som skal bruge langt tid på at blive ligeså god/værdifuld som Blume, og aldrig bliver bedre.
Tjaaee.... hvis man bare vil have status quo, er det oplagt ikke at skifte ud i truppen men beholde dem man har.

Det har bare været historien igen igen og derfor jeg skrev et lille spørgsmål om, hvad det er der mangler. Blume har nogle gode kvaliteter men har altså også en del mangler som jeg syntes nogle af jer glemmer. Nu ska han heller ikke (alene) have skylden for manglende mål fra den centrale midtbane men det var oplagt han lavede lidt flere mål .
Blume lavede som flere gange beskrevet 9 mål sidste sæson, og han scorede 2 mål og 2 assists i efterårets 13 kampe, hvilket ikke var nok, men ej heller katastrofalt. Men 0 mål i foråret er selvfølgelig alt alt for lidt, også selvom han på ingen måde har spillet fuld tid. Pladsen har han delt med Grønbæk denne sæson, og tilsammen har de lavet 5 mål og 3 assists fra den plads i efteråret. Og så er vi faktisk på et tal som giver de 7-10 mål man kan regne med fra den plads over en sæson.
Isoleret på Blume, så har han kun stået for de 2 af dem. For ringe på 1.728 minutter uanset hvordan man vender og drejer det. Og som minimum, så kan man sige at vi er nået dertil, hvor vi kan tillade os at forvente mere. Men kan vi forvente mere end Blumes 9 mål sidste sæson? Kun 5 af målene blev scoret i ligaen, mens de sidste 4 var i de vigtige kampe i EL-playoff mod OB, samt i kvart+semifinalen, så det ville HELT SIKKERT gavne os voldsomt at have en spiller som scorer 10+ fra positionen i ligaen alene.

Jeg vil gå så langt som at sige, at forskellen på AGF og BIFs sæson er, at BIF har Lindstrøm og Uhre, mens vi kun har PM, og ikke længere en Bundu. Havde vi Lindstrøm, så vil jeg påstå vi var mesterskabskandidater.
Ja faktisk har forskellen på absolut succes og "lige knapt i top 4" været fraværet af en superkant eller på den fremliggende 8'er/falske 9'er.

Så jeg VIL gerne have opgraderet Blume. Jeg er bare bange for at vi ser/får det modsatte i jagten på det...

Tjaaee.... hvis man bare vil have status quo, er det oplagt ikke at skifte ud i truppen men beholde dem man har.
Og jeg er faktisk meget mere enig med dig end jeg måske giver udtryk for. Også ift Ankersen. Jeg var jo netop en af de varmeste fortalere for at lave den opgradering som jeg synes var på sin plads.
Jeg er simpelthen brændt barn lige nu.

Vi har det bedste hold i 20-25 år, hvis ikke bedre (sidste sæson), og altså jeg begynder at tvivle på, at vi bare sådan lige kan finde spillere som kan erstatte dem der havde successen.... :(

Jeg er ræd, ikke pessimistisk.
Hvordan skal vi kunne erstatte PM?
Hvordan skal vi kunne erstatte Højer?
Hvordan skal vi kunne erstatte Diks?

etc etc.
Men svaret ligger netop i spillerne som ikke er de største profiler. Altså når vi mister 10-20% på en position, så kan vi ligge 40% på en anden. Altså finde en der er 30-40% bedre end Blume for at kompensere for, at vi mister Højer og mister 20% der?

Lige nu kan jeg sagtens se os miste 40% på Højer, og have svært ved at finde en som er 20-30% bedre end Blume bare sådan lige. Så derfor er jeg nervøs på holdets sammensætnings vegne.

Vi jagtede nemlig netop opgraderingen af Ankersen, og beholdt dem vi ikke ønskede at erstatte. Men blev holdet bedre? Næh... Det sagt, så er det jo nok mere fordi vi IKKE kunne beholde Bundu, mere end det er tabet af Ankersen. Så det at vi ikke forlængede med Ankersen havde jo potentielt set anderledes ud hvis Bundu havde blevet og banket kasser ind.
Men jeg finder ro i, at andre spillere bliver bedre, når nogle udskiftes, og nye relationer dukker op, og at dem der hentes ind jo også kan overraske positivt (Blume, Højer, PM, Tingager etc).
Nu har vi lige haft et vindue hvor nærmest INTET af det vi hentede har tilført os noget, og vi har overlevet i toppen på baggrund af forlængelser og genkomst lejemål (Diks/Grabara), og ved at afstå at sælge Højer eksempelvis.

Så altså når vi udskifter MJ, og Arzani alene, så vil vi jo blive styrket minimum i bredden. Og så får vi Brandhof ind, samt får Duncan og Tengstedt tilbage fra skader, og måske også Tingager!! At Backman afløser Sanneh på bænken gør mindre forskel, men er vel også fint nok. Men de forskelle er tilsammen noget som rykker noget. Især hvis afløserne til MJ og Arzani rammer plet alá Højer/Blume/PM/Tingager.

Som ny sportschef vil SIB nok gerne sætte et aftryk på truppen med det samme, og her virker det oplagt at gøre det på midten. Det vil for "nemt" (i mangel af bedre ord) at forlænge med Blume og bare køre videre. SIB er hentet ind for at tage os til det næste niveau, og det betyder, at der skal tilføjes kvalitet til især startopstillingen. Blumes kontraktudløb giver en ledig plads i truppen og hans løn kan smides oven i puljen. Jeg synes vi har et kvalitetsproblem på midten, hvis vi gerne vil være fast del af top-4 eller top-3. Det gør sig i den grad også gældende på fløjen, så det er de to steder vi skal fyre den af på markedet, så at sige.

Som ny sportschef vil SIB nok gerne sætte et aftryk på truppen med det samme, og her virker det oplagt at gøre det på midten. Det vil for "nemt" (i mangel af bedre ord) at forlænge med Blume og bare køre videre. SIB er hentet ind for at tage os til det næste niveau, og det betyder, at der skal tilføjes kvalitet til især startopstillingen.
Men han kan jo ikke skifte hele holdet på en gang. Og altså vi er i den situation, hvor vi har et par spillere som naturligt skal væk, samtidig med spillere som kan blive solgt, og faktisk også en risiko for at sige farvel til nogle før vi regnede med at det blev aktuelt (PM?).

Jeg tror ikke FCK laver en Stage og henter en af vores med længere kontrakt. Men vi har selv lige gjort det i Aalborg med Patrick Olsen. Det sker.

Men vi har saftsuseme mange der skal ud af den ene eller anden grund. At skifte Blume kan blive aktuelt ja. Men er det ham der står først i køen ift behov for udskiftning?
Jeg synes nærmest intet vi skal gøre førend vi har sikret at vi får fikset de kanter.
Vi kan få store behov på venstreback og højreback hvis Højer og Diks ryger også. Og altså jeg synes virkelig ikke det ville gøre noget at forlænge med Blume, hvor vi også har Grønbæk og får Brandhof ind, og så se hvordan de nye kanter/backs vil gøre behovet for opgraderinger centralt.

Vi kan jo opgradere på Blumes plads til vinter eller næste sommer hvis det er. Siger ikke at Blume bare skal blive i årevis. Men jeg synes der er større behov der presser sig mere på.

Vi kan jo opgradere på Blumes plads til vinter eller næste sommer hvis det er. Siger ikke at Blume bare skal blive i årevis. Men jeg synes der er større behov der presser sig mere på.
Jeg er ikke helt enig. Jeg synes det er ret tydeligt at vi mangler noget mere på midten. Jeg vil eksempelvis hellere beholde Munskgaard som førstevalg end Blume, hvis vi skal minimere udskiftningen. Jeg er dog enig i, at vi potentielt står overfor en vindue hvor der skal ske mere end hvad der er optimalt i ét vindue. Men det er nu engang den situation vi har sat os selv i med lejeaftaler og kontraktudløb. Det kan ikke komme bag på den sportslige sektor.

De 5 mål fra Bror og Albert - er det når du har kigget på de kampe de har spillet centralt og trukket Alberts mål fra kanten fra?

Skade
Noget af forårets målløshed for Bror, kan forklares med hans skade i opstarten, plus AGF generelt har bøvlet med at finde spillet og målene (det han naturligvis også en del af og har andel i - så den kan ses på begge vinkler). Vi har også mødt top6 klubberne i foråret mere.

Stats var outstanding for Bror sidste sæson med 9 mål. Og efteråret med 2 mål og 2 ass i 13 kampe bestemt også flot - det svarer jo til 5 mål og 5 ass på en fuld spillet sæson.

Derfor synes jeg også 1 år mere vil være super, evt. 2 måske 3 år, hvis han er klar på en meget præstationsbetinget kontrakt for han kommer formentlig til at blive garderings spiller med tiden - den rolle skal han som backman-julle kune se sig ind i. Ellers skal vi tage et år ad gangen eller skilles.

Men tror nu også som Nizzle, at SIB og agf vælger at bruge anledningen til prøve nyt, og det er naturligvis mere usikkert vande, men upside er større end downside (både sportsligt og især transfermæssigt) set over 2-3 år. Så meget ringere er albert, zach osv heller ikke.

Kanten
Hvis Albert rykkes til primært at være kant og Jon ikke sælges til sommer, så synes jeg vi har 2 start 11 spillere i dem og Links lige under og burde kunne få Milan i gear. Men klart en ny for Milan der melder sig i start11 vil skærpe konkurrencen helt vildt. (til bredden har vi også st, aa, ihler)

Jeg vil gå så langt som at sige, at forskellen på AGF og BIFs sæson er, at BIF har Lindstrøm og Uhre, mens vi kun har PM, og ikke længere en Bundu. Havde vi Lindstrøm, så vil jeg påstå vi var mesterskabskandidater.
Ja faktisk har forskellen på absolut succes og "lige knapt i top 4" været fraværet af en superkant eller på den fremliggende 8'er/falske 9'er.

Så jeg VIL gerne have opgraderet Blume. Jeg er bare bange for at vi ser/får det modsatte i jagten på det...
Generelt tror jeg ikke vi er så uenige - syntes blot fortællingen om Blume blev lidt for rosenrød som tiden skred frem. Skal vi videre på næste niveau, mener jeg vi er nødt til at stile højere. Jeg syntes stadig der er lidt for meget "leverpostej" over præstationerne men det er (delvist) baseret på følelser og det jeg ser på banen. Måske mangler der også noget i spillet med PO men det må den sportslige sektor bedre kunne vurdere.

Last edited:
Og 5 hele sæsonen til sammen?

Har Albert ikke scoret mere end 2 af sine 5 mål fra kanten?
Jo det er det jeg forsøger at skrive, men ikke helt lykkes med måske :D At han har lavet 3 centralt i efteråret, sammen med Blumes 2 centralt i efteråret. De 2 som Albert har scoret her i foråret er fra kanten. Blume og Albert har scoret 0 tilsammen her i foråret fra den centrale position. Og det er derfor vi mangler mål fra den position.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back