Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Stone Cold
Experienced member
Det er korrekt at vi på resultaterne ikke kunne spore de store fremskridt de første små 2 år under DN. Men jeg syntes allerede dengang, at man ret hurtigt, faktisk allerede efter første vinterpause, så et kraftigt forhøjet bundniveau. Desuden kunne man se, at der var en plan; spillerne virkede afklarede. Når vi tabte var det sjældent med mere end ét mål (som jeg husker det) og mange snævre nederlag blev vendt til uafgjort i de første 1.75 år.Til hans forsvar må man sige at David heller ingen vegne i tabellen kom på ca. 1,75 år - men derefter rykkede David & Co vildt. Til Davids forsvar skal det dog siges han var tættere på top6 selvom det kiksede, og at han i begge forårsperioder gjorde det rigtig flot inden for de 1,75 år hvor det gik lidt sidelæns.
Derefter begyndte man at vende en pæn sjat af de mange uafgjorte til sejre.
Det er også derfor jeg hele tiden har påstået at sidste sæsons bronzemedaljer ikke var en enlig svale, ej heller nogen sensation. DN har hele tiden udviklet holdet.
Det man skal huske er, at fra holdet begynder at træne ét eller andet, til det faktisk virker på banen, der går der jo altså nogle måneder. Med mindre det er dødbolde. Men i åbent spil tager nye koncepter bare tid; det er jo derfor kontinuitet er det store dyr i åbenbaringen - kun på den måde kan træneren rent faktisk rykke noget gennem træning.