Jeg tænker man ser lidt det samme på wingbacks, at det ikke er hensigtsmæssigt med JA og Links sammen i første halvleg også Grantzau og Emmery i anden.
Abbew bliver testet som central forsvarsspiller, det så ud til at Camara ikke var nede på plads lige før, da der var en Viborg spiller helt blank ved bagerste stang.
Lignede virkelig at varmen var en faktor.
James slutter kampen af med et fremragende hug på stolpen.
Camara med mange gode bolde frem i banen.
Jeg så kun 2.halvleg - Hamza så god ud , slipper for det meste rigtig godt af med bolden og når han mister den - tager han også de tunge løb hjem.
Knudsen så også stærk ud.
Lidt svært at vurdere kampen…
Ja virkelig mange dårlige valg fra Tchamche i dag.
Bogere mistede den også et par gange, men hans beslutninger, pasninger og drev med bolden er niveauer over Tchamche.
Der er en række spørgsmål i truppen, både på niveau og om de bliver eller sælges. Men det er positivt at høre stiften fortælle om alle de unge og hvor godt de ser ud. Callø lyder meget interessant, men der er flere andre også.
Det er en spændende kabale der skal løses, men niveau og fremtid.
Jeg bliver positiv. Men før man ser træerne vokser ind i himlen kan man huske på AGF startede med Jensen-Abbew og Wahlstedt for et år siden, efter gode træningskampe.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.