1-1 efter hårdt og fladt VFF hjørne.
Callø skubbes let væk (måske frispark, hvis der havde været VAR), og Haugstrup sover så, da bolden derved passerer Callø.
Tingager tydeligt utilfreds med den manglende skarphed.
Der er ikke behov for at "spille ham ind" - og altså når der pågår forhandlinger/bud - så er det jo bare smart. Meeeeen Links og jo i følgeskab med Knudsen, som vi ikke tror er 2.hold heller. I øvrigt meget normalt at begge "hold" har spillere fra hver del
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.