New posts

Test af nyt forum

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 166
  • Views Views: Views 15K
Status
Not open for further replies.
Jeg har i noget tid brændt inde med et forslag til sitet, primært til mobilvisningen;

Det kunne være lækkert, hvis man havde en knap hvor man bliver ført tilbage til toppen/første indlæg på den aktuelle side man er indeni. Det kunne med fordel være lige over eller under feltet, hvor man poster sit indlæg.

Jeg er overbevist om at knappen er der på websiden til PC, men altså ikke mobil sitet. Det er træls at scrolle op til top igen manuelt, specielt hvis det er sidste indlæg på siden.

Jeg har i noget tid brændt inde med et forslag til sitet, primært til mobilvisningen;

Det kunne være lækkert, hvis man havde en knap hvor man bliver ført tilbage til toppen/første indlæg på den aktuelle side man er indeni. Det kunne med fordel være lige over eller under feltet, hvor man poster sit indlæg.

Jeg er overbevist om at knappen er der på websiden til PC, men altså ikke mobil sitet. Det er træls at scrolle op til top igen manuelt, specielt hvis det er sidste indlæg på siden.
Hvis du er Apple bruger så kan du trykke aller øverst i den sorte bjælke med ur, dato og batteri, så ruller alle sider op til toppen i alle apps.

Godt tip - og nok også markant nemmere end at jeg går i krig med noget! :D
Ja, og så må alle vi andre, som ikke lige er til Apple, leve med det som det er. Det går nok også. Jeg savner nu i højere grad muligheden for at skifte til næste/forrige side oppe i toppen, når vi taler mobilvisning. Men jeg har da lært at scrolle ned i bunden og gøre det der.

Jeg ved ikke om det er her - men jeg synes Forum pludselig ser løjerlig ud:
1691737061045.png

Det begyndte i går, efter jeg var kommet hjem fra Kbh.
Ude til højre er der noget, der ligner enten et balkansprog eller tyrkisk. Og de der "G" firkanter plejer heller ikke at være der.

Hvis jeg fjerner den der ude til højre, så har jeg svært ved at tilgå diverse tråde.

Det er en ting på to forskellige maskiner for mig - og jeg HAR forsøgt at slette cookies.

Er vi blevet hacket? Eller hvad sker der?

Nah, ingen hack her :)

Statistik-modulet er blevet opgraderet så det ser lidt anderledes ud - det var jeg ikke klar over inden jeg opgraderede :D

Jeg prøver løbende at ændre det, men skal lige have det passet ind i en travl hverdag.

G-ikonerne betyder at man kan klikke på dem og så går den ind og søger på Google efter navnet på tråden. Skal nok se om ikke jeg kan få dem fjernet, for det er ubrugeligt for os :)

Alsgaard: Til når tiden tillader det, så lader det også til, at der er sket noget med funktionaliteten i ulæste indlæg. Jeg husker det som om man ved tryk på seneste indlæg ud for en tråd (se screendump) blev ledt til ældste ulæste indlæg i pågældende tråd og så kunne scrolle ned derfra og læse alle efterfølgende ulæste indlæg. Nu ledes man blot til nyeste indlæg og skal så scrolle op for at se, om der er yderligere ulæste indlæg.

1691743712998.png

Det er ændret, hvis du ikke kan se danske overskrifter, så må det være noget lokalt.
Det har i hvert fald ikke ændret noget hos mig. Men der er vist noget med at man kan vælge forskellige designs/skins?

En ændret funktionalitet er i øvrigt, at når man klikker ind på en tråd, hvor der ikke er nye beskeder, så virker det (først), som om der ikke sker noget. Men det viser sig at siden så bare loader nedenfor - og uden synligt reload. Altså, alle tråde står fortsat øverst som på "forsiden", men min valgte tråd åbner nedenfor (på side 1). Så der skal altså scrolles lidt ned. Det er ikke en helt logisk måde, men måske er det også bare en vanesag.

Alsgaard: Til når tiden tillader det, så lader det også til, at der er sket noget med funktionaliteten i ulæste indlæg. Jeg husker det som om man ved tryk på seneste indlæg ud for en tråd (se screendump) blev ledt til ældste ulæste indlæg i pågældende tråd og så kunne scrolle ned derfra og læse alle efterfølgende ulæste indlæg. Nu ledes man blot til nyeste indlæg og skal så scrolle op for at se, om der er yderligere ulæste indlæg.

View attachment 2327
Du har da danske overskrifter øverst oppe? Det er de eneste jeg har oversat indtil videre :)

View attachment 2327
Hvis man klikker på det du hhar markeret på billedet, så går man til seneste indlæg. Også selvom der måske er 100 indlæg, som man endnu ikke har læst.

Hvis man klikker på navnet på tråden (når den er markeret med fed), så går man til første ulæste indlæg, og kan derfra bladre ned gennem alle de ulæste.

Hvis man klikker på navnet på tråden (når den ikke er markeret med fed), så går man til første indlæg i tråden, f.eks. et indlæg fra 2022.

Det er ikke skide nemt at ændre, da der er noget programmeringslogik bag - og dem der har lavet addon'et har valgt at kommentere deres kode på tyrkisk samt give deres variabler tyrkiske navne :D

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back