New posts

Sydbank Pokalen 2021/2022

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 74
  • Views Views: Views 14K
Ups kom til at trykke send - Vejle klarer den med nød og næppe i overtiden, FCK taber, FCN har også bøvl med VSK Århus..... håber at DN stiller stærkeste hold fra start pånær måske en enkelt - det dur ikke at gamble med de her kampe og når der nu er 5 indskiftningsmuligheder - please DN - stil stærkt fra start!

Skandaløst at DR sender pokalfodbold til hele landet, mens Viasat gemte lodtræningen på viaplay, men havde lodtrækningskuglerne stående på bordet i nedtakten af BIF-kampen, men aldrig trak lod, men pludselig sagde: "lodtrækningen kan I se på viaplay herefter"... Fucking viasat... Skændsel for turneringen.

Sønderjyske hjemme var bedre end Sønderjyske ude, og Randers, AaB, FCN/OB, FCM eller BIF ude/hjemme.

Men vi kunne dog også have fået en del lavere rangerende hold. Vi skal videre. Og vi er på hjemmebane mod Sønderjyske som vi har et godt tag på (jinx før mandag).

Jeg var på stadion da vi tabte til Sønderjyske i pokalen tilbage i 2014 efter en SEN SEN Abselonsen-udligning i overtiden, hvor vi så tabte i straffesparkskonkurrence... Har aldrig set en "normal" kamp med færre tilskuere på Aarhus stadion tror jeg. Der var ikke engang 2.500 som jeg husker det.

Jeg håber meget at der ikke bliver tale om en gentagelse af den slags. Jeg håber mere vi ser en 2016-gentagelse med en sikker 3-0 sejr.
(var jo dog i Haderslev)

Vi tog en sikker sejr mod Frem og viste at der ikke nødvendigvis skal være problemer mod lavtrangerede hold - når vi også kommer med et stærkt hold - så selvfølgelig havde det været bedre at trække Aalborg Freja, men hjemme mod SE ser jeg også som en OK lodtrækning, der ikke er værre end et 1. divisionshold ude. Ikke en “sikker” sejr på nogen måde og vi kan ikke rigtig spare spillere, men vi vil trods alt være favoritter. Det kunne tale for at SE måske også har nok at gøre med ikke at komme i nedrykningsproblemer (mens vi forhåbentlig er på vej opad,) men omvendt har de jo klaret sig temmelig godt i pokalturneringen de sidste par sæsoner så det bør være et advarselsessignal.

Latest posts

Back