Sidder jo her på djævleøen og færdes i mit arbejde mest med FCK og BIF tilhængere.
Har de sidste 14 dage dog delt arbejdsområde på NHN Hillerød (nok et skandalebyggeri i sygehus sektoren) med en rigtig indfødt fra Herningkanten.
Sød fyr. Drillede nærmest ikke da vi forærede dem sejren i 1-2 nederlaget Fattede lige så lidt som jeg, hvad der egentlig skete,
i dag var han knap så smilende. Vi talte lavmælt og jysk om tingene. Det lignede 2 spændende runder, blev vi enige om. Spurgte ham senere om han havde booket billet til pokalfinalen. Han kunne berette at han havde været til de to sidste og at hans lille by (husker desværre ikke navnet) havde lejet 2 busser til Købemhavn.
Fortalte ham så om den surprise jeg gav min yngste i 2024 i forbindelse med pokalfinalen, hvor en fanbus fra Århus kom og hentede os midt i hans konfirmationsfest i Valby.
Han lyste helt op og sagde: Hvis vi får pokalen, må I godt få mesterskabet, Den købte jeg på stedet.
Samtale fremmer forståelsen. Også i vestjylland findes rigtigt rare mennesker. Tro det eller ej,