Han er ikke ude af balance og hans arm er hele tiden i en position der er klar til at holde. Forseelsen er 100% overlagt/forberedt. Grunden til jeg skriver den er tynd er fordi den er designet til at være meget begrænset og han slipper hurtigt. Reelt ville jeg være utilfreds hvis den ikke blev dømt i en situation med JH.
Ja eller slog det her tamme Brøndby hold hjemme. Det bliver alvorligt for os den næste uge. Det er ikke utænkeligt vi er på 2 pladsen efter vi har spillet i Farum.
Edit: autocorrect gør mange gode ting. Men den gætter ind i mellem på vilde ord, hvor algoritmen burde spytte de mest almindelige ord ud, og gerne baseret på kontekst. I sætningen ovenfor har den eksplicit rettet 'farligt' til 'farlig'. Det er et barns ubegrundede selvtillid, og det klæder børn noget bedre end algoritmer..
Lig præcis. Det er super træls at Brøndby ikke kan hjælpe os, men hvis vi vil have det her mesterskab, skal vi selv tage det. Vi hverken kan eller skal lægge det over på andre klubber eller resultater
Han må dog være ude i næste kamp under alle omstændigheder da det første frispark skal give 6 point. Yderligere karantæne er dog også fint og ryger han ikke også ud i tre kampe, dvs inklusiv kampen i Århus, med det røde kort, selvom det andet gule kort kun giver 3 point?
5 point foran er også fint med den form vi er i.
Men hold kæft Brøndby er dårlige. De kan ikke finde hinanden, jeg kan slet ikke se hvad de vil. At de sneg sig med i top-6 skal de prise sig lykkelig for.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.