Med de priser der er på angribere, f.eks Skjellerup, Meister osv, så tror jeg godt Tobias Bech kan sælges for det beløb. Arnstad er jeg også ret sikker på kan sælges for det.
Prisen på Jacob Rasmussen er ikke kommunikeret. Nogle steder står der 1.5 mill og andre 3.0 mill. Lad os antage det sidste er korrekt, så sælger Brøndby ham for det de gav for ham.
Her tænker jeg der er en hel del AGFere der kan sælges for det beløb vi gav for dem. Links, Beijmo, Anderson, Mads Emil, Arnstad, Anderson og Bech