New posts

Superligaen 2025/2026

  • Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
EDIT : Kontrakten i Salzburg er kun på 2 år. Og så synes jeg 3 mill Euro lyder meget dyrt

Salzburg vil have ham med til bastard turneringen VM for klubhold, det kan forklare noget af prisen, at de ville have ham NU. For de deltagende klubber har der været et ekstraordinært transfervindue fra den 1/6-10/6, så de havde kun til i morgen at blive enige i. Det skader i hvert fald ikke prisen.
 
Salzburg vil have ham med til bastard turneringen VM for klubhold, det kan forklare noget af prisen, at de ville have ham NU. For de deltagende klubber har der været et ekstraordinært transfervindue fra den 1/6-10/6, så de havde kun til i morgen at blive enige i. Det skader i hvert fald ikke prisen.
Helt bestemt ikke. Men uanset, så tænker jeg at jo højere en pris jo længere en kontrakt. Også selvom han er 28 år
 
Forstår ikke det sidste?

Men er det Anderson? Og hvem mere? Links måske?
Med de priser der er på angribere, f.eks Skjellerup, Meister osv, så tror jeg godt Tobias Bech kan sælges for det beløb. Arnstad er jeg også ret sikker på kan sælges for det.

Prisen på Jacob Rasmussen er ikke kommunikeret. Nogle steder står der 1.5 mill og andre 3.0 mill. Lad os antage det sidste er korrekt, så sælger Brøndby ham for det de gav for ham.

Her tænker jeg der er en hel del AGFere der kan sælges for det beløb vi gav for dem. Links, Beijmo, Anderson, Mads Emil, Arnstad, Anderson og Bech
 
Med de priser der er på angribere, f.eks Skjellerup, Meister osv, så tror jeg godt Tobias Bech kan sælges for det beløb. Arnstad er jeg også ret sikker på kan sælges for det.

Prisen på Jacob Rasmussen er ikke kommunikeret. Nogle steder står der 1.5 mill og andre 3.0 mill. Lad os antage det sidste er korrekt, så sælger Brøndby ham for det de gav for ham.

Her tænker jeg der er en hel del AGFere der kan sælges for det beløb vi gav for dem. Links, Beijmo, Anderson, Mads Emil, Arnstad, Anderson og Bech
Det kan måske være forskellen på det Salzburg har overført og det Tipsbladet kalder “den samlede pakke.” Der kan være bonusser allerede relateret til klub-vm fx. Prisforskellen mellem det JN siger at vi kalder salgsprisen og det han mener FCM kalder salgsprisen…
 
Det kan måske være forskellen på det Salzburg har overført og det Tipsbladet kalder “den samlede pakke.” Der kan være bonusser allerede relateret til klub-vm fx. Prisforskellen mellem det JN siger at vi kalder salgsprisen og det han mener FCM kalder salgsprisen…
Der er altid nogle der vil tale den op, og andre ned.

Transfermarkt har normalt ret nøjagtige tal, da de får dem tjekket i de systemer hvor uddanneæsespenge etc regnes ud fra. Så der kommer nok en ‘korrekt’ pris derinde engang.
 
Randers dropper jagten på nye ejere men vil i stedet øget budgettet betragteligt de kommende 3 år.


Vi må hellere se, at blive bedre til at få mere ud af vores midler og være med på transfervognen.
 
Randers dropper jagten på nye ejere men vil i stedet øget budgettet betragteligt de kommende 3 år.


Vi må hellere se, at blive bedre til at få mere ud af vores midler og være med på transfervognen.
De har sikkert fået tilsagn om noget ekstra fra de eksisterende ejere eller nogle flere lokale, men det bliver da næppe helt så stor en forøgelse af budgetterne som det kunne være blevet med en ny ejer.
 
Daugbjerg Burchardt stopper som SL-dommer.

Dermed slutter et alt for langt nationalt mareridt. Fejlkendelserne var talrige som stjerner på himmelen, even til at erkende dem ringe - og talentet i det hele taget til at overse.
JDB tilhører en generation af "lost boys" i den danske dommerstand som indvarsledes med Knud Erik Fisker efter guldalderen med Milton, Mikkelsen m. fl. Må flere fra samme kuld snarligt følge Jørgen på pension.
 

Latest posts

Back
Top