Vi er vel nået så langti grundspillet, at det er rimeligt at diskutere spillernes præstationer indtil videre. Jeg bemærker, at Uwe er ret konservativ med hensyn til at ændre på holdet, og min bedømmelse omfatter kun spillere, som har fået reel spilletid indtil nu. 12 - skalaen har jeg efter et l gt tilløb vænnet mig til, så det er den, jeg bruger.
Jesper Hansen: 7. Måske lidt venligt, for det er gået op og ned for veteranen, men enkelte kampafgørende redninger trækker pilen opad.
Tobias Mølgaard 4/Alberto 00. Højre wingback har vi været udfordret på i flere kampe. Alberto har fået en del spilletid uden at overbevise om, at han har superligaklasse. Mølgaard er faldet i niveau de seneste kampe efter en lovende start.
Tingager 7. Bisseck 10 TK 7. Tremandsforsvaret har generelt stået godt, men dog vist svaghedstegn, når modstanderne får hurtige omstillinger. Bisseck har været et monster i de fleste kampe, men er faldet en smule i niveau på det seneste.
Kahl 02, Links 4. Førstevalget som venstre wingback har skuffet med svagheder defensivt og mange fejlafleveringer offensivt. Links har været bedre, men uforståeligt for mig for det meste andetvalget.
Poulsen 10, MEM 4 , Andersson 4 , Yakob 7 Brandhof 4. Mest spilletid til de tre førstnævnte. Poulsen har løftet sit spil markant under Uwe, Yakob har vist gode takter, når han har fået chancen. Andersson skuffer mere og mere, mens MEM efter en god start er faldet mere ud af kampene på det seneste.
Mortensen 7 Haugen 02. 6 mål er på dette tidspunkt absolut godnedt for Mortensen, men i flere kampe har han været anonym, delvis på grund af manglende kvalitet i medspillernes indlæg. Haugen har ikke vist superligaklasse, han har især store tekniske mangler. Grønning eller Duin må kunne gøre det bedre.
.