Dejligt vi er igang igen.
En kamp vi burde have lukket i løbet af den første halve time, men i stedet ender med at kæmpe for ét point i. Det kan være en af de kampe man tænker tilbage på, hvis man på et tidspunkt "mangler" 2 point.
Det er virkelig positivt vi spiller så flot fodbold stadig, og utrolig ærgerligt vi mangler en skarpretter.
Jeg synes generelt folk er lidt hårde ved Kahl i dag, han ender i perioder ude af position fordi Emmery er for langt fremme. Blandt andet Brøndbys skudchance efter 16-17 minutter, der ender Kahl bag Emmery og længere ude i banen, fordi bolden bliver spillet bagom Emmery. Det er en ulempe ved, at bringe Emmery, men fordelen er heldigvis større end ulemperne. Men det får nogle gange Kahl til at se lidt dårligere ud end han egentlig er. Heldigvis er det utrolig let at rette, så mon ikke det bare er et spørgsmål om få kampe før det er løst. Jakob Poulsen fortalte i hvertfald meget om hvor meget de arbejdede med Emmery's defensive pligter.
Bech på 9'eren må snart være forbi, hans værdi er så meget større på 10'eren. Både som spiller i kampen, men også hans egen værdi på transfermarkedet. Han skal ikke sælges som 9'er. Der må graves i værktøjskassen, om det så hedder Bogere, Tchamche eller Badji er lidt ligemeget, Bech er så meget bedre en Jørgensen på 10'eren at det kompensere for den dårligere 9'er.
Jeg synes Carstensen og Jønsson leverede rigtig gode indhop, højt niveau hos begge, og mon ikke Jønsson starter i Polen og Carstesen i Lyngby? Håber ligeledes vi snart set Solbakken igang igen, så vi kan rotere endnu mere.
Jeg synes Jacob Andersen var rigtig god, men savner lidt fysik i vores felt når vores wingbacks er så offensive og vi dermed giver lidt for meget plads til indlæg væk. Jeg er ikke ude i en Juventus BBC løsning, men savner lidt mere modtandskraft derinde når vi spiller med Kahl og Andersen, og samtidig både Links og Emmery.
Super ærgerligt vi står tilbage med 1 point, 3 havde lunet, men dejligt vi ikke tabte.