New posts

Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 306
  • Views Views: Views 10K
Added to Calendar: 25-07-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    68
  • Poll closed .
Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00
Jeg skylder forresten at sige, at jeg synes Abbew får lavet et fornuftigt indhop i dag. Han tog sågar et par fornuftige træk. Især dét, han laver ude på kanten var fint. Synd han så lige skulle snuble over sig selv og bolden.
Men det gav mig faktisk et lille, skrøbeligt håb...Det var ikke horribelt i dag, er hvad jeg prøver at sige.

Jeg synes slutningen af 2. Halvleg gav nogle svar i forhold til at finde den ideelle start 11 - Arnstad og Bech er klart bedst på 10’erne, Anderson og Jørgensen må vise at de skal starte, det har de ikke gjort endnu, og derfor må de en tur på bænken, Andersen var god som sidestopper, Kahl har brug for en pause - men der er ikke rigtigt nogen til at tage over, der er ingen grund til at være bekymret for at bruge Jønsson på midten, det kan han sagtens løse. Hansen er i gang med sin sidste søson, og mon ikke Hedenstad ender med at tage pladsen.

Fin 1 halvleg men rodet 2 halvleg. Vi er dog for dårlige i forhold til vores standarder. Rigtig mange dumme beslutninger på den sidste 3 del af banen.

Enig. Vi var sløset i begge halvlege men vel ikke helt mærkelig i en helt ny sæson men langt henad vejen var spillet opløftende og imo viste, resultatet mod Poznan ikke var retsvisende i forhold til holdets kvalitet.

Det vel fortjent nok resultat efter de kom foran.
JEg synes norgaard er dygtig til at justere i pausen, hvilket han ogsaa var hos Sonderjydske.

Jeg synes Knudsen var rigtig god, Emmery ogsaa fin, mangler lige det sidste.
Synes JA saa solid ud pa HCB uden at vaere en ny Beijmo ogsaa godt at se Jonsson paa banen.

Kahlen lidt under niveau, MA laver fine ting, men det klikker ikke rigtigt, jeg forstaar ikke hvorfor Arne ikke spiller paa 10eren? - Jeg kan godt se en midtbane med Jonsson og Knudsen, saa maa MA og Jorgensen kaempe om de sidste 10er.

Binks er en nar, sikkert tilsvarende som andres fans har det med NP - men idag var Binks vores nar.

Har svært ved at vurdere kampen idag for jeg synes det er en billig baggrund. Tror BIF får det svært i år.
Ja, vores forsvar så bedre ud i dag, men vi var heller ikke presset som i tirsdags. JA må dog have taget HCB fra JJA. Han er også med i meget mere fremad banen, som pladsen kræver i vores system.

MEN JP må simpelthen få Arnstad tilbage på 10'eren fra start. Jørgensen på bænken og så må Jønsson, Solbakken eller Yakob spille sammen med Knudsen. Alternativt Haugstrup. Vi SKAL have Arnstad frem, for vi er ikke farlige på 9'eren og så bliver det kun Anderson der kommer med noget farligt fra det forreste trekløver.

Har svært ved at vurdere kampen idag for jeg synes det er en billig baggrund. Tror BIF får det svært i år.
De ligner i hvert fald ikke et mesterhold, men de skal nok også ud at handle. Kikser det kan de måske risikere at ryge helt udenfor top-6, men det er også meget lidt at vurdere dem på en enkelt kamp. Fra vores synspunkt var det en kamp vi skulle have vundet, men hvis deres niveau lige nu er til midten af rækken er der også et par andre hold der omkring vi sikkert sætter point til mod. Vi mangler også selv noget nu, så der skal lægges mere på, men jeg synes jeg så nok godt i første halvleg til at være fortrøstningsfuld.

God første halvleg og fint at få en uafgjort til sidst, men super ærgerligt, at anden halvleg var så ringe. Det var virkeligt ikke godt. Fantastisk at det er super-idioten Binks der laver straffe. Han er simpelthen dum som en hundelort. At man gør ham til anføre. Jøsses.

Kampens spiller er uden tvivl Knudsen efter min mening. Han er bare vanvittigt god. Vinder så mange bolde og skiller sig godt af med den igen. En af de bedste midtbanespillere i ligaen.

Tobias Bech igen totalt usynlig som angriber. Det er så synd, at han skal bruges deroppe. Fantastisk spiller men han bliver aldrig en god angriber. Han skal tilbage på sin gamle plads og så skal CV få hentet en ny klasseangriber. NU.

Latest posts

Back