New posts

Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 44
  • Views Views: Views 2K
Added to Calendar: 25-07-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    40
  • This poll will close: .
Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00
Defensiven var virkelig skidt mod Poznan. Det virkede som om der ikke var indarbejdede aftaler - det er måske klart når to fra bagkæden (Dalsgaard og Beijmo) skal skiftes, men jeg synes alligevel at niveauet var lavt - også på de enkelte spillere.

Defensiven skal være bedre for at kunne gøre det godt mod BIF

Defensiven var virkelig skidt mod Poznan. Det virkede som om der ikke var indarbejdede aftaler - det er måske klart når to fra bagkæden (Dalsgaard og Beijmo) skal skiftes, men jeg synes alligevel at niveauet var lavt - også på de enkelte spillere.

Ift det hold der vandt guld i foråret var kun Kahl en genganger på sin plads vel...

Tingager var på bænken, Links var i venstre, Dalsgaard/Beijmo er væk, og Carstensen skadet.

Er den forsvarsstruktur vi fik bygget op med Uwe blevet opretholdt? Er det på grund af udskiftningerne at vi var svage defensivt mod Poznan? eller er det fordi Jakob og co har negligeret at opretholde den sunde struktur som Rosler var med til at skabe?
Det er jeg meget spændt på at se de kommende kampe?

Ift det hold der vandt guld i foråret var kun Kahl en genganger på sin plads vel...

Tingager var på bænken, Links var i venstre, Dalsgaard/Beijmo er væk, og Carstensen skadet.
Links spillede de sidste afgørende kampe i højre og Carstensen var skadet. Så flere ændringer er det heller ikke.

De første par kampe efter pausen er altid lidt specielle, da alle lige skal ind i rytmen igen. Lad os håbe vi hurtigt finder den.

Latest posts

Back