New posts

Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 38
  • Views Views: Views 2K
Added to Calendar: 25-07-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    36
  • This poll will close: .
Vild kamp at starte sæsonen med, jeg ser en lille fordel i at vi har fået åbnet benene op med en gældende kamp, og at holdet må være sultne for at bevise noget efter tirsdag.

Bekymringer omkring højre forsvars side og midtbanen er alamerende, men så gode er BIF altså heller ikke.

Derudover startede vi også sidste sæson skidt, og det gik jo meget godt.

Vi taber og mortensen scorer
Jeg tror ikke Mortensen kommer på banen og hvis han gør, bliver det som indskifter. Han er for langsom og kan ikke vinde sine nærkampe længere. Jeg ser det skifte hjem til Brøndby, som en retrætestilling inden pensionen, og Mortensen som en spiller til omklædningsrummet og træningsbanen, ikke til kampene. Der er behov for en spiller som Mortensen i det omklædningsrum, som man hører det, så må man håbe for ham, at han kan opnå den nødvendige respekt, som nytilkommet og uden meget spilletid.

JP nævnte det også i en optakt “med al respekt, så ved de fleste forsvarsspillere at man skal sidde tæt på Mortensen, for han løber ikke fra dig” eller noget i den retning sagde han, i forbindelse med at der blev spurgt til Tobias Bech.

Jeg tror ikke Mortensen kommer på banen og hvis han gør, bliver det som indskifter. Han er for langsom og kan ikke vinde sine nærkampe længere. Jeg ser det skifte hjem til Brøndby, som en retrætestilling inden pensionen, og Mortensen som en spiller til omklædningsrummet og træningsbanen, ikke til kampene. Der er behov for en spiller som Mortensen i det omklædningsrum, som man hører det, så må man håbe for ham, at han kan opnå den nødvendige respekt, som nytilkommet og uden meget spilletid.

JP nævnte det også i en optakt “med al respekt, så ved de fleste forsvarsspillere at man skal sidde tæt på Mortensen, for han løber ikke fra dig” eller noget i den retning sagde han, i forbindelse med at der blev spurgt til Tobias Bech.
Så du tror de starter med Fenger på toppen?

Jeg tror de går lidt mere rutineret til værks. Specielt fordi de nok spiller med Younis også

Brøndby stiller formentlig op med Mortensen fra start. Ambæk har siddet ude det meste af opstarten.

Hvis de som forventet stiller op med Fukuda og Younis på kanterne, så tror jeg næppe at de samtidigt stiller op med en endnu mere uprøvet 9'er end Ambæk.

Der er i øvrigt intet ved det her Brøndby hold det skræmmer mig. Muligvis kan Nørgaard trylle vand om til vin som i Sønderjyske, men det sker næppe allerede i første kamp.

Jeg tror du har ret i, at det er en lille fordel for os, at vi allerede har spillet en gældende kamp.

Hmm, lyder alligevel vildt at være i spil til Brøndby kampen hvis han lige har været i scanneren, så føler han sig nok ikke tip-top? Men naturligvis rigtig gode nyheder at det var falsk alarm. Alligevel bekymrende med Yakob og Solbakken til midtbanen, hvor de tilsyneladende ikke rigtig stoler på egen fysik. Og Polle har tilsyneladende givet helt op.

Hmm, lyder alligevel vildt at være i spil til Brøndby kampen hvis han lige har været i scanneren, så føler han sig nok ikke tip-top? Men naturligvis rigtig gode nyheder at det var falsk alarm. Alligevel bekymrende med Yakob og Solbakken til midtbanen, hvor de tilsyneladende ikke rigtig stoler på egen fysik. Og Polle har tilsyneladende givet helt op.
yakob er nok ikke med lørdag, men intet alvorligt jf. Jakob Poulsen.

Solbakken trænede fuldt med i dag. Hvis han ikke er med lørdag, så kunne det godt ligne at vi er ude i noget som i foråret 🤞

Den gad jeg godt høre fra en med erfaring fra gamet. Det er væsentligt at kunne slutte godt af, men jeg hælder mest til at prioritere startformationen, så man står bedst muligt, når man går ind i slutfasen.
Jeg mener det var Kasper Hjulmand der spillede kampen bagfra, så de indskiftere han havde til rådighed skulle gøre at holdet var lige så godt som det der startede, da han ikke ville slutte med et hold der kun kunne tabe.

Umiddelbart er det positivt men "syg" var også betegnelsen inden offentligheden fik kendskab til den alvorlige sygdom.

Lad os håbe det er en almindelig omfang.
Ved ikke om den har været bragt herinde, men JPs opdatering på skader i dag ifølge TV2 lyder på, at Callø og Mølgaard ventes tilbage i træning om et par uger. Solbakken derimod har blot været ude tre dage med sygdom og er sammen med Carstensen tilbage i fuld træning, som han snart ser tilbage i kamp. Det samme gælder Yakob, der “kun” har smerter efter slag. Han trænede dog ikke med i dag.

Latest posts

Back