New posts

Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 306
  • Views Views: Views 10K
Added to Calendar: 25-07-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    68
  • Poll closed .
Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00
Vi spillede som forventet af et hold uden angriber og så ringe en spiller som Jørgensen i startopstillingen igen. Andersson er desværre lige så ineffektiv som for et år siden. Emmery igen god. Det bliver en verden til forskel når Bech igen kan komme ned og vi får en rigtig angriber. Jørgensen burde spille i Silkeborg eller Horsens.

Vi er et bedre hold end BIF men vi viser sku ikke meget af det idag. Der er langt vej igen. Vi kan sagtens få den ud over kanten men der er ingen at ramme foran mål.

Ideal opstillingen er på ingen måde fundet endnu. Vi blev unødigt febrilske når vi spillede op i højreside både med AJ og Andersen. Arnstad er bare bedre længere fremme. Jørgensen har ingen berettigelse i start 11 IMO.

Mange af vores bedste har ikke ramt det gode niveau endnu.

Skuffende, det er et hold vi bør kunne slå, men den slags sker og skuffelsen er nok så meget at vi har så svært ved at skabe chancer i anden halvleg. Der skulle jo reelt den hjerneblødning fra Brinks til. Brøndby skabte dog heller ikke noget.

Vigtigt at komme på tavlen i første kamp trods alt og hvis vi lige kan finde lidt form igen og få adresseret et par pladser på holdet, ikke mindst få fundet en angriber, tror jeg egentlig nok det skal blive helt fint.

Meget enig - i det hele.

Jeg har ikke gjort vildt meget for at følge med i, hvad andre klubber har gjort i sommerpausen eller hvad medier mener forud for sæsonstart, men jeg hørte Medianos optakt (1. halvleg), og der virkede til at være markant større tro på Brøndby end AGF.

Og det er der altså ikke grund til: AGF er stadigt et virkeligt godt hold, og det er Brøndby ikke. Begge dele er rare at konstatere.
Ikke en imponerende 2. halveg, men jeg står gerne på mål for budskabet.

Det hjælper heller ikke rigtigt Brøndby, at deres anfører er dummere end bølgepap.

Vi er et bedre hold end BIF men vi viser sku ikke meget af det idag

Efter min mening var der kun et hold på banen i 1. halvleg og det var ikke BIF. Vi var bedre i vores halvleg end de var i deres.

Flere spillere så trætte ud i 2. halvleg men når det er sagt, skriger den offensiv på en rigtig 9er.

PM viste i øvrigt, jeg ikke savner ham.

Jeg var ikke på stadion i dag - fra min stol så jeg et Brøndbyhold stjæle et point. Ja ja, deres xG er tæt på 1, men jeg synes virkelig ikke, de spillede specielt godt.
Jeg synes til gengæld, vores indsats var temmelig løfterig. MA skal score på den han har, efter hjørnespark. I det mindste skal han ramme målet. MA var måske også ham, der stod svagest i billedet i dag - han løber meget, laver nogle ret fine ting, men igen i dag er han uskarp når det gælder.
Emmery var fremragende. Det samme var Knudsen og Arnstad. Bech og Jørgensen synes jeg var lidt usynlige, og Links har ikke helt fanget, at sæsonen er gået i gang. Gad vide, om han er træt af, ikke at have fået sit skifte.

Tak til Jar Jar Binks for himmelråbende iditoti, når vi nu ikke kan score i åbent spil.

Vi SKAL bruge en angriber. Jeg synes vi spiller flot, vi har lange sekvenser, hvor vi presser dem helt ned og vi skaber tilløb til mangt og meget. Det hele nytter bare intet, hvis ikke vi har nogen med dræberinstinkt i feltet. Bech er ikke ham. Andersson er SÅ SANDELIG ikke ham. Jørgensen mangler at bevise, at han er ham. Vi skal bruge ham. Nu.

Efter min mening var der kun et hold på banen i 1. halvleg og det var ikke BIF. Vi var bedre i vores halvleg end de var i deres.

Flere spillere så trætte ud i 2. halvleg men når det er sagt, skriger den offensiv på en rigtig 9er.

PM viste i øvrigt, jeg ikke savner ham.
Fin 1 halvleg men rodet 2 halvleg. Vi er dog for dårlige i forhold til vores standarder. Rigtig mange dumme beslutninger på den sidste 3 del af banen.

Latest posts

Back