New posts

Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 570
  • Views Views: Views 14K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    47
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00
Callø egner sig slet ikke som forsvarsstyrmand.
Jeg ser talent...som har svært ved at folde sig ud, hvis nogensinde på et Superliga niveau. Nonchalant spil kombineret med manglende lederskab, som Callø åbenlyst har brug for, så han som min. kan løfte sin karrieres potentielle niveau.

tæt på det mest blodfattige jeg har set AGF spille siden den frygtelige periode til slut under Røsler - Der er ingen der tager initiativ og ansvar, og vores forsvar sejler rundt.

jeg kan seriøst kun for øje på en spiller i 1 halvleg der har taget lidt initiativ og det er Solbakken, resten er ren alibi og samtlige kunne vel egentlig ikke sige noget til at blive udskiftet.

Og så er der to sekvenser fra første halvleg jeg ser som meget bekymrende - Den første er en kontra lige efter 0-1 ved Arnstad, selv 5-7 sekunder senere er vi stadig kun 3 mand på deres banehalvdel - Og den anden er umniddelbart efter hvor Borgere tager en langt løb, og bagefter står og bruger 10 sekunder på at få vejret - Det er voldsomt bekymrende som vores fysiske tilstand ser ud - Jeg tror ikke det handler om form, det handler om hoved.

Jeg giver ikke så meget for al den varme luft Fournais, JN og CV lukket ud om ambitioner, nye skridt osv. Proof is in the pudding og ledelsens ambitionsniveau er alt for lavt. En midtbane med Knudsen/Solbakken er blottet for kreativitet og vi kan ikke en skid fremad. Der skal hentes en forsvarsspiller, en teknisk dygtig 8’er og en angriber. Jeg tror desværre bare ikke CV evner det. Måske der er bedre han er strategidirektør og overlader rekrutteringen til andre.

Nu var det ikke tilliden til træneren, jeg sigtede til, men følelsen af, at ledelsen ikke forventer nok af holdet. At vi skulle have spillet nogen på røv og albuer giver jeg ikke meget for...
Holdet startede fint, men tamt. Der var eksempler på fejlkommunikation og slåen ud med armeren over hinanden.

Siden kontrastød hvor ingen er med. Borgere er undskyldt for imtidlig involvering, men ingen andre går med.

Jeg sad på et tidspunkt og tænkte om der var sygdom, om iltniveauet i den jyske højderyg var en udfordring, eller om der har været noget ballade efter Benfica, Links' skade eller lignende.

Jeg tror bare det er en af de kampe. Men kunne ikke stoppe mig selv i at lede efter andre forklaringer.

Det er altså også vildt det bliver ved.

Brugte vi al medvinden i sidste sæson og skal straffes i dennne.

View attachment 8011
Lægger du de sidste tre kampe sammen, så har Viborg, OB og Randers lavet seks mål på en xG på 2,21. Det er eddermame meget uheld - men nok heller ikke kun uheld.

Og selvfølgeligt forplanter det sig i spillet også, når spillerne ender med fornemmelsen af, at de andre bare skal kigge i retning af mål, så scorer de.

Latest posts

Back