New posts

Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 570
  • Views Views: Views 14K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    47
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00
Ambitionsløst. Sådan føles det. Det minder mig om den sidste tid under Uwe og den under David.
Altså efter at vi spillede både Viborg og OB på røv og albuer, så mener du helt alvorligt, at det minder om to perioder hvor holdet havde givet 100% op på deres træner?

Det var en skidt første halveg.
Der mangler ledelse. Polle eller Tingager havde trukket et gult og skreget holdet igang. Der er lidt for meget flinkeskole, lidt for lidt det-skal-fandeme-blive-løgn.
Håber JP kan vække dem i pausen.

At forsvaret vakler er ikke overraskende: igen-igen stiller vi med en ny konstellation. Har vi ikke snart udtømt de matematiske muligheder?
Jeg tror på det. 2-3 på en god anden halvleg. Kom så gutter!😊

Tilgengæld tror jeg han bliver fremragende på højre stopper. Højresiden med Seb , Carstensen og Rosler har overhovedet ikke fungeret offensivt. De skal finde en helt anden måde at spille Bogere god på, det er jo overhovedet ikke en kamp for ham.
Vi mangler Bech i dag og en targetman. Samt en leder i forsvaret.

Det er kønsløst. Vi bliver simpelthen nødt til at prøve at spille nogle andre bolde. Vi kan ikke være med i luften, James skal helst spilles i dybden, men i hvert fald i fødderne.

Syntes hele tiden han forsøger at signalere han gerne modtager den lige på eller løber indybden men de spillern den næste aldrig. Det er hele tiden på tværs og ud på kanterne.

Den kontra Arnstad havde viste også meget godt energien. Bogere var med men de var 6 spillere fra Randers. Så bliver det svært.

Mere fart på og lidt andre løsninger tak.

Jeg tænker følgende

Callø ud (desværre), Mølgaard ind. Røsler tager center.
Knudsen ud, Bech ind.

Man må dominere kampen med Arn og Solbakken og have mere kreativitet fra midten.

Jeg er mest indstillet på at lade Callø spille videre, så han får sine minutter, men hvor holdet er, må man se bort fra nips og potentiale og fokusere på driftssikkerhed.

Altså efter at vi spillede både Viborg og OB på røv og albuer, så mener du helt alvorligt, at det minder om to perioder hvor holdet havde givet 100% op på deres træner?
Nu var det ikke tilliden til træneren, jeg sigtede til, men følelsen af, at ledelsen ikke forventer nok af holdet. At vi skulle have spillet nogen på røv og albuer giver jeg ikke meget for...

Latest posts

Back