New posts

Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 346
  • Views Views: Views 9K
Added to Calendar: 01-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    69
  • Poll closed .
Rodet og ret dårligt spillet kamp, men vi er foran og Lyngby skaber ikke meget.
Ja, det er virkeligt en sløj omgang. Individuelt gør de nye/unge det fint men tydeligt der ingen relationer er mellem dem. Kan ikke spille hurtigt nok til at spille sig ud af Lyngbys pres. Til gengæld bliver det farligt hver gang vi kan kombinere på deres banehalvdel.

Camara ser i øvrigt meget mere naturlig ud i midten end på VCB.

I øvrigt ekstremt tydeligt på stadion, at vi gør alt hvad vi kan for at trække tempoet ud af kampen. Søger nemme frispark og trækker tiden på alle dødbolde.

Vi spiller altså ikke kedelige kampe for tiden, hold da op!

Noget skrammel med TingAir - håber det er forebyggende og/eller noget, der kan tages med en blokade, og så et godt langt hvil efter onsdag.
Bogere...hvad skal jeg sige? Jeg synes han arbejder forbilledeligt og tager mange rigtige løb, når vi prøver at spille den ud. Især ud mod siderne, hvor der er plads. Men hans friløber skal blive farligere, off side eller ej.
Young Defensive Guns: Storch spiller jo allerede som Baresi (æret være hans minde), det er det glade vanvid! Camara er ved at spille sig ind i kampen.

Dommeren: Hold da op, det er en pudsig fornemmelse at have dommertække... jeg har sådan lidt en grim smag i munden, samtidig med, at jeg er ret fornøjet! Camara begår et klart benspænd, og Lyngby får intet. Det straffespark er til den tynde side, omend muligvis efter reglerne. I det hele taget er der mange 50/50 kendelser, der går vores vej, synes jeg.

Set fra stadion er vi godt nok presset. Storch og haugstrup ser nervøse ud. Camara går til den og har ikke begået fejl. Emmery lykkes ikke men det er det våben vi prøver konstant. Jønne får virkelig løbet nogle km. Hedensted med gode indgreb i feltet men et par udspark som er for lave. Vi kan ikke rigtig spille den op nedefra men har ikke fundet ud af det endnu. Jønne skælder meget ud på forsvaret og beder dem om bare at sparke langt. Borgere har fået benzin til morgenmad for han giver den virkelig gas. En nervøs stemning på stadion. Giver mening med de store udskiftninger i holdet

Latest posts

Back