New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 10K
  • Views Views: Views 661K
Transfervindue Sommer 2026
Det irriterer min matematiske hjerne, at jeg simpelthen ikke kan gennemskue, hvordan du når frem til 450.000. Ifølge Superstats har han kontrakt til 31/12-28. Han tiltrådte vinteren 2024, hvilket må gøre det til en 5-årig kontrakt.
Beklager,m jeg troede det var en 4 årig kontrakt (måske endda håbede). Vi har 625.000 euro tilbage på bøgerne, eller cirka 4,7 mill kroner.

Han lyder som en mand, der tjener en god hyre. Spændende om vi kan og vil være med på det.
Ved godt vi ikke er på samme niveau, løn mæssigt. Men det kan sagtens os have noget at gøre med, at man kommer af med AJ. Udfra hvad jeg ved, så var AJ en af de mest løntunge i truppen, hvilket måske kan give et hul til at hente fra den hylde (Os efter de spillere der skulle videre i sommers)

Shit han bliver slagtet på Celtics forum. Det her opsummerer hvad de generelt tænker om ham. Og det er altså i den skotske liga :) Jeg har aldrig hørt om ham så aner intet om ham.

Apart from his touch, finishing, link up play and movement, he was a good player.
Elsker elsker elsker kulsort britisk humor ♥️

Udfra hvad jeg ved, så var AJ en af de mest løntunge i truppen, hvilket måske kan give et hul til at hente fra den hylde (Os efter de spillere der skulle videre i sommers)
Jeg tvivler på, at han er i top-10 på løn, med mindre vi gør det op i spillede minutter. Så tænker jeg at han kæmper med Mølgaard og Badji i top-3.
Da han kom hertil var han sikkert forholdsvis dyrt lønnet for os.

Hvis man går tilbage til hans tid i Sparta Prag spillede Čvančara i sine to sæsoner 39 ligakampe og scorede 19 ligamål, i alt 24 mål i 45 officielle kampe. Ret pæne tal, og nok det der fik Gladbach til og ligge kassen for ham.....det er så gået noget ned af bakke siden, men der er måske et voldsomt potentiale man måske kan forløse i Aarhus?
Ja det kan blive til guld... eller bare til mere Serra.

🎵 Vi elsker vold og kokain, og Tomas Cvancara 🎵
Journalisten tabte sagen med et brag, så måske er der ikke noget om det. Det kan dog også være at journalisten hellere ville tabe sagen, end at afsløre sin kilde, og derfor ikke havde tilstrækkelige beviser for påstanden?

Det er svært at sige, men han har i hvert fald ikke imponeret i Gladbach, og er heller ikke blevet udtaget til det Tjekkiske landshold i de sidste par år.

Han kunne godt være på jagt efter et sted hvor han kan få karrieren på ret køl igen, og dermed være indstillet på at han ikke længere kan tjene det han gjorde da han scorede mål. Det er risikabelt, men også med en stor potentiel upside.

Jeg fandt ét, der er sikkert mange, forum om Gladbach. Der står han sklal væk, gerne gratis, for der er ingen udsigt til spilletid i Bundesligaen.
Case closed!
Vi kører!!! Gratis er min yndlingspris. Den tager vi så!!
Der skal både skiftes vand i vandpytterne og flyttes blade engang i mellem hvis han ikke kan spille bold!

Jeg sad og så lidt video af ham, som jo altid er bias. Men jeg syntes jeg så noget med en lidt egoistisk spiller, der ser meget på bolden.

Men! Jeg ser også en med ret meget fart og styrke. Så tjekkede lige EA Fc stats. (som jo ikke er nogen sandhed, men jo bygger på noget)

View attachment 7945

Der er i hvert fald noget fart og fysik..
Der er sådan en “welcome to Celtic” video jeg lige her set på bagsædet af en taxa. Der ligner han en der er okay med bolden, har vist også spillet lidt wing/10’er.

Men stor type.

Latest posts

Back