New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 10K
  • Views Views: Views 653K
Vi er jo så heldige, at vi har den freak-kamp til nr. 7 i superligaen. Hvis vi misser top-6, så er jeg ret sikker på at vi i foråret, med vores brede trup og bare en kamp om ugen, ret sikkert vil kunne vinde nedrykningsspillet og få den kamp mod nr. 5 - som vi så også vil have store chancer for at slå til den tid. Så det er i givet fald vores livline, hvis de øverste 6 løber for langt fra os i efteråret. FCM prøvede det jo et år.
Præcis. Og FCK havde gavn af den sidste år.

Jeg tror du overvurdere vores position og tiltrækningskraft :) Vi er stadig efter FCM, FCK og Brøndby - og måske endda også til tider FCN.

Det tager mere end et! mesterskab at ændre det
Ja det er heller ikke det jeg er kritisk omkring, der hvor CV har fejlet Big Time, er at ahn havde 6 kontraktudløb, på helt afgørende nøglepositioner, som han ikke håndterede. Om han skulle have givet dem en skilling mere for at forlænge, sat dem stolen for døren, eller hentet en erstatning ind for dem i god tid inden udløb, skal jeg ikke kloge mig på, jeg kan ikke lytte med på CV’s telefon. Men det er uacceptabelt at gå ind til klubbens vigtigste kvalifikationskampe, i så svækket en udgave. Det burde han have håndteret bedre, og når han endte med at tage chancen med alle de aftaler, så skulle han have haft en sprinkler plan for at håndtere det (i et VM år), hvis det gik galt.

Det havde han ikke, og det er ikke godt nok, ikke mindst fordi han har rutinen til at vide bedre.

Rigtig god nyhed med salget af AJ. Al mulig held og lykke til en super sympatisk spiller.

Men det frigiver i mine øjne ikke rigtig noget hos CV. Der lå en opgave på bordet med at komme af mindst 1 og måske endda begge af AJ og Mølgaard, fordi vi også har Rösler, Callø og Galten til den plads. Men det er forrygende, at vi nu har én spiller mindre i overskud på den position. Ikke et ondt ord om AJ, men det gav ingen mening at have så mange højre stoppere i truppen.

Er Camara officielt forfremmet til seniortruppen? Jeg ved godt at han i praksis er det i øjeblikket. Og så havde jeg lige glemt den vigtige forlængelse af Emmery!

Det ved jeg faktisk ikke. Men hvis han ikke er det endnu, så gætter jeg da på, at han bliver det inden længe. Det giver jo ikke mening at rykke ham ned igen, efter han har spillet 5-10 kampe.

Ja det er heller ikke det jeg er kritisk omkring, der hvor CV har fejlet Big Time, er at ahn havde 6 kontraktudløb, på helt afgørende nøglepositioner, som han ikke håndterede. Om han skulle have givet dem en skilling mere for at forlænge, sat dem stolen for døren, eller hentet en erstatning ind for dem i god tid inden udløb, skal jeg ikke kloge mig på, jeg kan ikke lytte med på CV’s telefon. Men det er uacceptabelt at gå ind til klubbens vigtigste kvalifikationskampe, i så svækket en udgave. Det burde han have håndteret bedre, og når han endte med at tage chancen med alle de aftaler, så skulle han have haft en sprinkler plan for at håndtere det (i et VM år), hvis det gik galt.

Det havde han ikke, og det er ikke godt nok, ikke mindst fordi han har rutinen til at vide bedre.

Og det er så der hvor vi faktuelt kan vide at han ved IKKE at hente erstatninger inden, så blev vi mestre.. Vi ved ikke hvordan det var gået med.

Så der vil jeg slet ikke være med til at Kritisere CV, for det var de bedste 2-3-4 uger som AGF fan i min levetid.

Så jeg venter med at kritisere til vinduet er lukket, og man kan se lidt mere.

Det er så crazy at logge ind og se +5 sider i tranfertråden, jeg har som altid fråde om munden og kæmper mig i vildskab igennem alle de saftige indlæg. Fair to say, jeg havde da håbet på mere og bedre end en masse ligegyldige indlæg om sandsynligheds beregning og troværdigheds niveau af TV2 artikler, men ikke desto levere Nowak et lille rygte, og et "almost-done" salg til Abbew gør faktisk det hele værd. Så mangler vi lige at få skippet Mølgaard også, så kan vi få Camara hevet officielt op i A truppen, og få hentet Højer (Eller en anden venstrebenet stopper).

Gyamfi bliver svær at sælge tror jeg, måske vi kan lokke en eller anden klub til at leje ham, Badji kunne blive officiel til Grækenland anytime

Den kritik han har fået tidligere om at han pisser mulighederne i Europa væk, ved ikke at være godt nok forberedt, virker i hvert fald berettiget, uanset hvad han måtte hente i den sidste uge af transfervinduet. Alle kan danse en sommer men er CV i stand til at bygge ovenpå, eller ender vi ligesom Brøndby, med et mesterskab og så en hel masse middelmådighed inden man er nød til at skille sig af med ham ofr at få skuden vendt?

Jeg har ikke sagt at CV har ødelagt chancen for CoL hr. betjent, jeg har sagt at han har ødelagt chancen for at være konkurrencedygtig i forhold til at opnå mere end det absolut minimale i Europa.

Modent. Hr. Betjent, Forum Politi, Toto cuppen. Du er ikke på bold.dk, selvom du prøver at rammer niveauet.

Latest posts

Back