New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 10K
  • Views Views: Views 655K
Han må være den højst profilerede angriber på rygtebørsen indtil nu. Men mon ikke han har det til fælles med alle de andre (udover at være en høj targetman-type), at han heller ikke er den angriber, vi ender med. Vi har formentlig scoutet og vist interesse for rigtig mange angribere, og ham her er nok bare endnu en af dem. Jeg gætter på, at der ud af det blå kommer en spiller, vi ikke har hørt rygter om endnu.

Gad vide hvor meget den pris er faldet efter hans seneste sæson? Hvor meget kan vi være med til for en 26-årig? 35 mio.? Det er ikke meget mere end det halve af de 8 mio., så det lyder ikke helt sandsynligt.
Såfremt vi lejer ham, så vil han have 1 år tilbage af sin kontrakt med Gladbach når lejemålet løber ud (hvis vi lejer ham for sæsonen). Så den er nok en del lavere.

Han skulle, iflg det der lige står rundt omkring være købt for 1,25 millioner Euro for en 4 årig kontrakt. Så han har en værdi på cirka 450.000 Euro i vores bøger
Det irriterer min matematiske hjerne, at jeg simpelthen ikke kan gennemskue, hvordan du når frem til 450.000. Ifølge Superstats har han kontrakt til 31/12-28. Han tiltrådte vinteren 2024, hvilket må gøre det til en 5-årig kontrakt.

Så 3 mio EUR + WB betaler lidt af hans løn.

Det er en mulighed. Transferprisen bør vi have råd til, hvis 3 mio. Euro er ca. prisen men CV springer næppe lønstrukturen, så enten skal han være villig til en pæn lønnedgang eller også skal Gladbach betale noget af den.

Lugter af en lejeaftale såfremt det bliver til noget.

Latest posts

Back