New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 533K
CV er max presset nu. Der skal ske noget i den kommende uges tid. Pause næste weekend, men han kan ikke køre den tilbagelænede stil længere og vente på et slagtilbud. To kampe inde i sæsonen og truppen kører maksimalt på pumperne. Der skal simpelthen tilføjes nogle spillere. Det blev gamblet i januar og vi var forskånet for skader, fordi vi ikke spillede mange kampe. Men nu falder vores spillere på stribe og vi ender med at være udkørt i slutningen af august. Det er utopi at tro, at 17-18 årige knægte bare kan tage over.

CV skal virkelige stemple ind nu og så må det koste noget ekstra. Vi har simpelthen ikke 4 uger mere i den her trup med det program.

CV er max presset nu. Der skal ske noget i den kommende uges tid. Pause næste weekend, men han kan ikke køre den tilbagelænede stil længere og vente på et slagtilbud. To kampe inde i sæsonen og truppen kører maksimalt på pumperne. Der skal simpelthen tilføjes nogle spillere. Det blev gamblet i januar og vi var forskånet for skader, fordi vi ikke spillede mange kampe. Men nu falder vores spillere på stribe og vi ender med at være udkørt i slutningen af august. Det er utopi at tro, at 17-18 årige knægte bare kan tage over.

CV skal virkelige stemple ind nu og så må det koste noget ekstra. Vi har simpelthen ikke 4 uger mere i den her trup med det program.
Jeg synes han var presset før i dag. Så jeg kan ikke være mere enig.

Vi skal ikke satse mere med spillere med problemer. Træneren må bringe dem der er friske. Ikke flere chancer.

I mine øjne mangler vi næsten tre spillere til vores forsvar, så vi har gardering for både Tingager og Kahl, samt en HCB der kan gå direkte ind i start eleveren. Så har vi Camara som 3. mand til enten midten eller VCB. Det betyder også, at vi har tre mand til HCB - en ny, Callø og Storch. Jeg er dog stadig ikke overbevist om Callø. Han var mere usikker end Storch i mine øjne - men selvfølgelig også hjemvendt fra skade. AJ må vi skippe afsted. Vi kan ikke have en spiller, der konsekvent bliver skadet, når han spillere 1,5 kamp i træk… han når aldrig op på niveau.

Giv os nu bare Højer, så vi har den ekstra mand til VCB!

Så mangler vi selvfølgelig også en ny spids + plus det løse 😅

Latest posts

Back