Føler mig faktisk ikke overbevist om, at JJ kan spille HCB.
Man kan sige, at truppen er så skrøbelig, at vi simpelthen er nødt til at sætte ham ned - selv om vi skulle være numerisk rigtig godt besat på den plads.
Jeg synes ingen er overbevisende lige nu efter dagens træningskamp. Jeg håber på Callø, men han er jo pt skadet.
Omkring Bech var en fremragende på 10’ere sidste sæson, og ny rykker vi ham til en uvant position.
Hverken Andersson, TK eller Arnstad spiller i den side.
Så vi må næsten håbe, at Serra får spist nogle vitaminer, så han er klar til Lech. For det er bekymrende for offensiven, at Serra er den eneste rigtige 9’er i truppen, hvis man ser bort fra talenterne.
Det jeg så af træningskampen gav mig nervøse tics.
Hans problemer ned akillessenerne har været velkendt. Man udtalte tidligere i år, at han havde spillet på pumperne og bidt smerterne i sig. Han spillede ikke længere fuld tid og missede sidste fire kampe.
Nu har vi selvfølgelig kontrakt med ham indtil sommeren 2028. Han fylder 33 lige om lidt, og har været ude i et halv år og næppe tilbage før tidligst sidst i efteråret, og så skal han også lige spilles i form.
Det er en meget dyr forlængelse, og jeg tror ikke, at vi får valuta for pengene.
Efter træningskampen i dag har jeg opgivet tankerne om et resultat mod Lech. Trods alt en modstander, der har fået truppen på plads.
Krydser fingre for, at vi får lettere lodtrækninger i EL kvalen. Og ellers håber jeg, at jeg ser dum ud om halvanden måned.