New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 382K
Ja AGF kan godt hente angribere fra bedre ligaer, men ikke en der er ung og har scoret 16 mål på Superliganiveau. Det kan FCK og FCM som regel heller ikke.
Det er også ret voldsomt, hvis man skal ramme det. Der er flere sæsoner hvor der ikke er nogle der scorer 16 mål, og i enkelte kun en eller to - f.eks Patrick Mortensen, Kvistgården og Isaksen. I år Franculino.

Det er en ekstremt svær position at købe til, og ligesom med målmandsposten, så kan de nogle gange godt betale sig, at finde en spiller med lidt alder, som kontinuerligt har vist de kan score.

Jeg kender ikke meget til hans niveau, eller CV. Kan dog se at i år er et gennembrud. Ved ikke hvor tryg jeg er ved det. Kan dog se han er rygtet til en mindre klub i Championship, hvilket er et godt tegn. Men må være et stykke fra Andri Gudjohnson og Mathias Jørgensen i niveau

Jeg tror SIF og Plymouth nok niveaumæssigt er tæt på hinanden og der er og var da nogle spillere jeg gerne så i AGF men det er selvfølgelig hypotetisk.

Jeg tror bare, vi er nød til at kigge på andre markeder end de gængse for at få mest ud af pengene. Alle vil gerne have en proven målscorer i en god alder på Superliga niveau eller højere, det gør det meget svært, når vi åbenbart ikke nævneværdigt vil hæve loftet for hvad en spiller må koste.
Ideelt set finder vi nok spilleren er år eller to tidligere så han har lidt tid til at nå det nødvendige niveau. Problemet her er at han skal tage skridtet op meget hurtigt og vi ikke rigtig har tid til at være tålmodige.

Jeg synes det er fornuftigt nok at CV taler målene lidt ned for vi skal nok starte med nogle andre spidskompetencer vi kan betale for, men når vi så skal finde noget sikker kvalitet, selvom det ikke er på måltavlen, burde vi måske alligevel også hente en med lidt mere erfaring og så lade Bogere og Tchamche være dem der udvikler sig til målscorere og salg. Hvis vi henter en spiller som Bim fordi vi har fundet en spiller med et stort talent der står overfor et gennembrud er det selvfølgelig helt fint, men udefra set virker den slags mere usikkert end det vi lige har brug for.

Latest posts

Back