New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 259K
Transfervindue Sommer 2026
Det kan sagtens være, at hans topniveau er højt, og han har da også haft gode kampe, synes jeg. Jeg håber sådan, at han kommer stærkt tilbage, og at hans diagnoser ikke bliver et problem for karrieren.
Jeg forstår dog ikke lige, hvad du så fra ham i den kamp mod Viborg. Her antager jeg, at du mener sidste kamp i sæsonen?
Fotmob har ham altså også som den dårligste GF'er på dagen med 6,2, hvilket må siges at være alt andet end imponerende. AGF - Viborg på Fotmob

Jeg er virkelig spændt på Solbakken og Polle, må jeg indrømme. Jeg håber sgu, at de kommer tilbage på fuldt blus igen, men det er lidt svært at vurdere lige pt. synes jeg. Vi har jo ikke rigtigt set så meget fra dem i noget tid. Det ville sgu være surt, hvis det skadespis bliver et tilbagevendende problem for Polle også.
Enig i Solbakken. Han havde en del boldtab og ramte ikke rigtig noget. Jeg sad faktisk og tænkte, at hvis det er niveauet, kan vi ikke bruge ham.

Jeg glemmer aldrig AGF 3-2 FCK kampen i 23/24 sæsonen, ja netop den hvor MEM scorede en flot hattrick mod hans fremtidige hold.
Noget folk ofte glemmer er at Luka Callø spillede kampen alle 90 minutter, og endda fremragende. I kampen viste han enorm rolighed, fart, spilforståelse, duelstyrke og enorm kloghed. Jeg har siden da været helt vild med Callø og havde nok håbet han ville blive spillet mere i sæsonerne efter, men jeg glemmer ofte at han blot lige var blevet 18.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om den kæmpe tiltro Staben samt spillerne har til Callø, han er et kæmpe talent og viser kæmpe professionalisme ovenpå hans unge alder. Jeg er ikke i tvivl om han klarer den
De havde en god pointe i det hvide snit, Callø er blevet 20 år, han har fået fuld tid i alle kampe i Fremad, bortset fra de sidste da redningen var sikret. Det er i år han skal bryde igennem, og det mener de også han er klar til.

Jeg har delt truppen op i fire kategorier. Tager udgangspunkt i sikkert top 4 niveau.

Top 4 (T4)
Neutral (Neu)
Potentiale (Pot)
Ikke god nok (Vid)

Målmænd
JH (T4)
MH (Neu)

Forsvar
FT (T4)
EK (T4)
AJ (Neu)
LC (Pot)
TM (Vid)

Central midtbane
NP (T4)
MS (T4)
KY (T4)
MK (T4)
OH (Pot)

Wingbacks
RC (T4)
JA (Pot)
GL (T4)

Offensive midtbane
KA (T4)
TB (T4)
SJ (Neu)
FE (Pot)
TK (Pot)
RG (Vid)

Angribere
ST (Pot)
YB (Vid)
JB (Pot)
JS (Neu)

De sværeste var egentlig AJ, da jeg synes det er for tidligt at give op på ham. Emmery er T4 på en wing, ikke nødvendig på en wingback. Serra er jeg neutralt på, synes han har noget i sig, men der er meget langt i mellem.

Synes vi mangler to T4 spillere i forsvaret. Vi mangler også en på minimum niveau med Jesper Andersen til den venstre wingback. Derudover gerne en 10’er mere på T4 og helt sikkert en 9’er. Så det er umiddelbart 5 spillere. Hvis Yakob eller en anden smutter skal han erstattes.

Overvejede en udlejnings kategori. Men det var egentlig bare til Tchamche.
Hvem er RG?

Det kan sagtens være, at hans topniveau er højt, og han har da også haft gode kampe, synes jeg. Jeg håber sådan, at han kommer stærkt tilbage, og at hans diagnoser ikke bliver et problem for karrieren.
Jeg forstår dog ikke lige, hvad du så fra ham i den kamp mod Viborg. Her antager jeg, at du mener sidste kamp i sæsonen?
Fotmob har ham altså også som den dårligste GF'er på dagen med 6,2, hvilket må siges at være alt andet end imponerende. AGF - Viborg på Fotmob

Jeg er virkelig spændt på Solbakken og Polle, må jeg indrømme. Jeg håber sgu, at de kommer tilbage på fuldt blus igen, men det er lidt svært at vurdere lige pt. synes jeg. Vi har jo ikke rigtigt set så meget fra dem i noget tid. Det ville sgu være surt, hvis det skadespis bliver et tilbagevendende problem for Polle også.
Jeg synes han har en ekstrem ro på bolden, og gør utrolig mange ting der ser ligegyldige ud, men bare er vigtige.

Jeg har delt truppen op i fire kategorier. Tager udgangspunkt i sikkert top 4 niveau.

Top 4 (T4)
Neutral (Neu)
Potentiale (Pot)
Ikke god nok (Vid)

Målmænd
JH (T4)
MH (Neu)

Forsvar
FT (T4)
EK (T4)
AJ (Neu)
LC (Pot)
TM (Vid)

Central midtbane
NP (T4)
MS (T4)
KY (T4)
MK (T4)
OH (Pot)

Wingbacks
RC (T4)
JA (Pot)
GL (T4)

Offensive midtbane
KA (T4)
TB (T4)
SJ (Neu)
FE (Pot)
TK (Pot)
RG (Vid)

Angribere
ST (Pot)
YB (Vid)
JB (Pot)
JS (Neu)

De sværeste var egentlig AJ, da jeg synes det er for tidligt at give op på ham. Emmery er T4 på en wing, ikke nødvendig på en wingback. Serra er jeg neutralt på, synes han har noget i sig, men der er meget langt i mellem.

Synes vi mangler to T4 spillere i forsvaret. Vi mangler også en på minimum niveau med Jesper Andersen til den venstre wingback. Derudover gerne en 10’er mere på T4 og helt sikkert en 9’er. Så det er umiddelbart 5 spillere. Hvis Yakob eller en anden smutter skal han erstattes.

Overvejede en udlejnings kategori. Men det var egentlig bare til Tchamche.

Du har simpelthen Gunner Lind med som en spiller, det kan få os i top4. Og endda på en ny plads.
Det overrasker mig alligevel, men jeg har heller ikke de dybereliggende analytiske værktøjer til at kunne vurdere den slags.

Jeg glemmer aldrig AGF 3-2 FCK kampen i 23/24 sæsonen, ja netop den hvor MEM scorede en flot hattrick mod hans fremtidige hold.
Noget folk ofte glemmer er at Luka Callø spillede kampen alle 90 minutter, og endda fremragende. I kampen viste han enorm rolighed, fart, spilforståelse, duelstyrke og enorm kloghed. Jeg har siden da været helt vild med Callø og havde nok håbet han ville blive spillet mere i sæsonerne efter, men jeg glemmer ofte at han blot lige var blevet 18.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om den kæmpe tiltro Staben samt spillerne har til Callø, han er et kæmpe talent og viser kæmpe professionalisme ovenpå hans unge alder. Jeg er ikke i tvivl om han klarer den

Jeg skal bare se det flere gange.
Ligesom med Haugstrup mod SIF - skal det være over flere kampe - så vi ikke ender med at glorificere en Benjamin Hvidt-case, hvor han netop også havde en kamp eller to på sindssygt niveau i Parken - men aldrig fik det forløst (ej heller før de første store skader)

Håber stadig, at han her er aktuel :-)

Tror vi mister Yakob til sommer, og Øhlenschlager vil IMO være rigtig fornuftig erstatning - samtidig med han kan spille 10er

Håber stadig, at han her er aktuel :-)

Tror vi mister Yakob til sommer, og Øhlenschlager vil IMO være rigtig fornuftig erstatning - samtidig med han kan spille 10er
Jeg tænker at han er for dyr, har for mange andre muligheder og så er hans niveau ikke højt nok til prisen. Yakob er en bedre spiller.

Latest posts

Back