New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 238K
Transfervindue Sommer 2026
Angående Jens Jønsson, er jeg helt tryg ved at CV træffer den rigtig beslutning på AGFs vegne.
Ikke ud fra sentimentale årsager eller fordi han er en rigtig Aarhus dreng, men i givet fald fordi han sportslig kan gøre en forskel og er det bedst mulige alternativ på en given position.
Personligt tror jeg Jønsson er et par transfers vinduer for sent ude ift. en kontrakt, men lad os se hvad der sker.

Ahh, jeg tror du undervurderer superligaen og europæisk fodbold lidt. Det er altså stadig begrænset hvor mange større klubber der kigger efter spillere i det prisleje. Det er jo ikke nødvendigvis de store ligaer eller de store hold i holland, belgien osv. Det er nærmere championship, 2. bundesligaen, bunden af ligaer som den franske, midten i holland, belgien eller østeuropa. Jeg tror sgu mange spillere i 25 mio. klassen vil se det danske mesterhold som en god case når man kan vise dem vejen som Bisseck, TK og Grønbæk har taget samt en Arnstad og Beijmo der nu er i nordens største klub pga. et ophold i AGF.
Jeg tror skam vi et attraktive for angribere omkring de 30 mio. kr.

Jeg er bare ikke sikker på at vi er førstevalg, og dermed en vi kan lukke inden sæsonstart.

Det er derfor at jeg tror det kan ende med et lejemål og meget gerne med købsoption.

Korrekt, vi er danske mestre. Det lokker med CL kval og udsigt til europæisk ligaspil.
Men vi betaler stadig ikke nødvendigvis lønninger som i de benævnte ligaer.
Og jeg ser os ikke som et top 2-hold i næste sæson.

Latest posts

Back