New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 177K
Guldholdet spredes åbenbart for alle vinde.
Gad godt se os gå all in på talenter der kunne sparke røv og så bare melde ud vi starter på en frisk .
Du er med på at Kahl lige har forlænget og at PM først og fremmest smutter fordi AGF ikke ville forlænge?

Carstensen og Jørgensen har vi optioner på, som vi stadig har en måned til at svare på. Vi forsøger selvfølgelig at forhandle deres transfers, kombineret med de muligheder CV ellers har.

Indtil videre ser jeg kun at vi har mistet Beijmo i forhold til den potentielle start-11'er ud af spillere der har haft kontrakt i denne sæson.

Men vi må erkende, at vi ikke er vant til at stamspillere forlader klubben. Det er vel et par år siden sidst og dengang tog vi os godt betalt for Bisseck og TK. Men ellers har det jo bare været kontinuitet og udvikling af truppen. De fleste andre klubber har haft langt større udskiftning. Så vi skal bare huske at det er helt normalt.

Du er med på at Kahl lige har forlænget og at PM først og fremmest smutter fordi AGF ikke ville forlænge?

Carstensen og Jørgensen har vi optioner på, som vi stadig har en måned til at svare på. Vi forsøger selvfølgelig at forhandle deres transfers, kombineret med de muligheder CV ellers har.

Indtil videre ser jeg kun at vi har mistet Beijmo i forhold til den potentielle start-11'er ud af spillere der har haft kontrakt i denne sæson.

Men vi må erkende, at vi ikke er vant til at stamspillere forlader klubben. Det er vel et par år siden sidst og dengang tog vi os godt betalt for Bisseck og TK. Men ellers har det jo bare været kontinuitet og udvikling af truppen. De fleste andre klubber har haft langt større udskiftning. Så vi skal bare huske at det er helt normalt.
Det var sagt med en vis ironi.
Vi har stadig stamspillere og talenter.
Er ikke så nervøs som det kunne virke til at den generelle stemning er.
Jeg sagde vi ville kæmpe om at undgå nedrykning inden sæsonen startede så min fulde tiltro til holdet og Jakob er intakt

Med Europa kræver det nok, at han allerede ny skal ud at hente 5-6 spillere plus eventuelt erstatninger for yderligere mangel på kontraktforlængelser/indfrielser og spillersalg. Vildt.

Der er stor forskel på antallet af spillere der skal være her 30.6 og 31.8 i forhold til efteråret.

Det er utopi at hele truppen er på plads til Sæsonstart, uagtet europæisk

Guldholdet spredes åbenbart for alle vinde.
Gad godt se os gå all in på talenter der kunne sparke røv og så bare melde ud vi starter på en frisk .
Hvorfor?

Det er da netop nu, at vi har muligheden for at være med i transfers omkring nogle af de mere interessante spillere rundt omkring. Vi kan lokke med løn, fedt anlæg, europæisk fodbold og et nyt stadion.

Det har vindue har længe været omtalt som et aggressivt, hvor det i sommer var passivt.

Har vi ikke kun mistet to spillere - eller har jeg misset nogen?

Det har du vist ikke endnu men folk tror åbenbart vi mister mange flere.

Beijmo var jeg sikker på var tabt for os men havde troet han nåede længere end til Fck

Patrick Mortensen - plastret blev revet af henover foråret, så det var måske ikke strengt nødvendigt længere. Sportsligt så jeg ikke en påkrævet forlængelse men måske pga. kultur mv. Nu er valget taget og jeg tænker det er fint at hive plastret helt af og give plads til dem der skal afløse - principielt lavede han vel en fin overlevering til Bogere i sidste kamp 👍 Der tænkte vi her i huset, at det var slut.

Det skal tages med alt den salt man kan finde i verden :) Men flere bruger på BIFs forum skriver en lønpakke på 12m for de 2 år. Det er sgu også en slat. 6m om året inklusiv sign-on og løn.

Så en der mente han fik kr. 4 mio. i AGF - så 50 % oveni lønposen hvert år, det er heller ikke helt skidt. Man må sige konkurrenterne forsvarer deres højere budgetter😅

Til gengæld må der være en del lønbudget at gøre godt med for CV.

Jeg synes nærmest det er komisk, at Patrick Mortensen skifter til Brøndby.

Han er en sand legende i AGF, og skal naturligvis hyldes for det han har gjort.

Nu er han en modstander, og han skal behandles således.

Jeg ser det ikke som det store sportslige tab, på langt de fleste parametre synes jeg han faldt i niveau sidste år. Hans defensive dødbolde var vel hans største aktiv til sidst.

Det var som om, at han - da han begyndte at brænde straffespark - stille og rolig mistede den sidste farlighed foran mål.

Nu ser det ud til vi sikkert beholder Serra og Bogere, der så suppleres af en meget attraktiv angriber. Hvem det bliver, er jeg ekstremt nysgerrig på.

Glæder mig til at buhe af Patrick Mortensen næste gang han spiller i Aarhus.

Latest posts

Back