New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 758K
Transfervindue Sommer 2026
Til gengæld gør det CVS arbejde lettere. Nu skal han bare ud at skaffe 2 plug and play spidsangribere i stedet for en 🤣.

Weird start på CVs vindue. Håber han har mere kontrol over de næste skifter ud og ind.

Anføreren til BIF og viceanføreren til FCK fra en mesterklub. Mon det nogensinde er sket mellem andre konkurrerende klubber i Europa?
Ja det minder om AGF efter Bosman dommen

Vi skal "bare" have en ny 9'er på plads. Senest 30. juni bliver der vel også trykket på Carstensen- og muligvis Jørgensen-knappen. Og så kan vi vel stille et fint hold. Så CV har en måneds tid nu til at få den angriber på plads. Sker det ikke, så kommer vi til at halte gennem de første kampe.
Problemet er jo, at holdet også skal spilles sammen, og indkøbene skal passe ind.

Weird start på CVs vindue. Håber han har mere kontrol over de næste skifter ud og ind.

Hvorfor er det en underlig start? Beijmo og Paddy kan han ikke gøre så meget ved med mindre han skulle springe banken.

Jeg vil også rigtig gerne snart have en ind men jeg har virkelig svært med at forstå kritikken af CV ang. Beijmo og Paddy.

Om et par uger uden nogen ind eller bare nul troværdige rygter, så kan vi begynde at diskussionen.

Last edited:
Vi skal "bare" have en ny 9'er på plads. Senest 30. juni bliver der vel også trykket på Carstensen- og muligvis Jørgensen-knappen. Og så kan vi vel stille et fint hold. Så CV har en måneds tid nu til at få den angriber på plads. Sker det ikke, så kommer vi til at halte gennem de første kampe.
Med Europa kræver det nok, at han allerede nu skal ud at hente 5-6 spillere plus eventuelt erstatninger for yderligere mangel på kontraktforlængelser/indfrielser og spillersalg. Vildt.

Jeg kan mærke det giver et skår i kærligheden til ham, at han skifter til Brøndby (hvis han gør). Men det er ikke på Beijmo-niveau overhovedet.

Jeg tror det hænger sammen med en række ting:

1. Han har været i klubben siden januar '19, spillet over 200 kampe og scoret mere end 100 mål.
  2. Han har været nøglefigur i en positiv ændring af kulturen i klubben.
  3. Han har bare altid været loyal overfor AGF - ikke så meget som én gang, har man hørt ham sige noget illoyalt. Al kritik er taget bag lukkede døre.
  4. Han er sportsligt langt forbi toppen og hans spilletid i næste sæson ville være stadig mindre
  5. Han startede jo sin professionelle karriere dér og har aldrig lagt skjul på, at Sjælland kaldte på ham
Jeg kan ikke se Brøndby få vildt meget direkte sportslig gevinst ud af ham. Men hans personlighed og den måde han kan skabe en god kultur, vil give dem noget på de indre linjer, som jeg er træt af at de får. Men han var aldrig i spil til den type rolle i AGF, for han har altid sagt, at når karrieren var slut (eller lakkede kraftigt mod enden, skulle det vise sig), så ville han hjem til Sjælland og sin familie.

For mig er han stadig en af de største legender og jeg synes det er at gå for langt, at kalde ham lejesoldat, på linje med andre spillere. Dertil synes jeg han har været ALT for loyal overfor AGF med tre forskellige trænere.
Når legendetrøjen kommer, håber jeg han har trukket sig, for det er svært at gå med en aktiv brøndspiller på ryggen. Men det bliver nok uanset den første legendetrøje jeg køber.

Jeg kan mærke det giver et skår i kærligheden til ham, at han skifter til Brøndby (hvis han gør). Men det er ikke på Beijmo-niveau overhovedet.

1. Han har været i klubben siden januar '19, spillet over 200 kampe og scoret mere end 100 mål.
  3. Han har bare altid været loyal overfor AGF - ikke så meget som én gang, har man hørt ham sige noget illoyalt. Al kritik er taget bag lukkede døre.
  4. Han er sportsligt langt forbi toppen og hans spilletid i næste sæson ville være stadig mindre
  5. Han startede jo sin professionelle karriere dér og har aldrig lagt skjul på, at Sjælland kaldte på ham
Jeg kan ikke se Brøndby få vildt meget direkte sportslig gevinst ud af ham. Men hans personlighed og den måde han kan skabe en god kultur, vil give dem noget på de indre linjer, som jeg er træt af at de får. Men han var aldrig i spil til den type rolle i AGF, for han har altid sagt, at når karrieren var slut (eller lakkede kraftigt mod enden, skulle det vise sig), så ville han hjem til Sjælland og sin familie.

For mig er han stadig en af de største legender og jeg synes det er at gå for langt, at kalde ham lejesoldat, på linje med andre spillere. Dertil synes jeg han har været ALT for loyal overfor AGF med tre forskellige trænere.
Når legendetrøjen kommer, håber jeg han har trukket sig, for det er svært at gå med en aktiv brøndspiller på ryggen. Men det bliver nok uanset den første legendetrøje jeg køber.
Mon ikke legendetrøjen lige venter et par år ;)

Enig i stort set alt du siger. Lejesoldat er udelukkende fordi ligegyldigt hvad, så er det pengene der kommer først, ligemeget hvor meget de siger de elsker os.

Det er helt fair, for fanden da, bif giver nok PM 10 mil for 2 år, det ville alle spillere sgu sige ja til. Men det bekræfter mig blot endnu engang i aldrig at skulle købe en trøje med navn på.

Hvorfor er det en underlig start? Beijmo og Paddy kan han ikke gøre så meget ved med mindre han skulle springe banken.

Jeg vil også rigtig gerne snart have en ind men jeg har virkelig svært med at forstå kritikken af CV ang. Beijmo og Paddy.

Om et par uger uden nogen ind eller bare nul troværdige rygter, så kan vi begynde at diskussionen.
Det der er weird er, hvilke klubber klubbens to mest "betroede" spillere skifter til inden guldstøvet har lagt sig. Sådan en situation ønsker ingen klub at have bragt sig i.

Meget enig. Han kunne have smuttet tidligere og tjent mere andre steder, mens han stadig var på toppen i spillemæssigforstand, men han valgte at blive og være loyal overfor klubben.

Han er også så meget familiemenneske, at han nok gerne vil være pendlerlivet foruden mens han har små børn, hvis det samtidig betyder, at lønnen er bedre..

Men det bekræfter mig blot endnu engang i aldrig at skulle købe en trøje med navn på.
Det har jeg også altid undgået - egentlig mere pr. instinkt og nærighed. Jeg holder med AGF, ikke med en specifik spiller OG jeg gider ikke betale 150 oven i en i forvejen ret høj pris, bare for at få navn på ryggen.
Men Paddy var faktisk én jeg overvejede.
Når legendetrøjen kommer, så bliver det nok også den første jeg køber - med mindre de lancerer Tingair trøjen før ham, eller Links' trøje.

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back