New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 181K
Transfervindue Sommer 2026
Paddy bliver en højt betalt HR medarbejder i BØF. Deres bænk var jo en veritabel abegrotte under kampen mod os med gule og røde kort og skrig og skrål og testosteron og tyrenakke. Han får satme nok at se til med sit sympatiske væsen og stilfærdige facon, hvis opgaven er at få styr på den kultur.

"Held og lykke" og vi ses om 2 år.

Jeg tror det hænger sammen med en række ting:
0. AGF var ikke for alvor interesseret i at forlænge.

Vi har ikke noget at bebrejde PM. Han har været transparent hele vejen gennem forhandlingsforløbet, men AGF har været nølende og har ganske givet tilbudt en klart forringet kontrakt, hvilket også gav god nok mening. At PM så kan få en god sidste kontrakt med to års garanti som reserve i Brøndby, under jeg ham fuldstændigt.

Det der er weird er, hvilke klubber klubbens to mest "betroede" spillere skifter til inden guldstøvet har lagt sig. Sådan en situation ønsker ingen klub at have bragt sig i.

Uenig så længe vi ikke kunne gøre noget. Vi har ikke pengene til Beijmo uanset om han tjener 40 mio eller det dobbelt på FCK kontrakten og vi skal ikke give Paddy en 2-årig kontrakt.
Jeg er ret overbevist om, CV er bedøvende ligeglad med, hvor de 2 er skiftet hen så længe, han ved, han har fulgt sin strategi. Det du siger, er mere en fan ting 😀.

Uenig så længe vi ikke kunne gøre noget. Vi har ikke pengene til Beijmo uanset om han tjener 40 mio eller det dobbelt på FCK kontrakten og vi skal ikke give Paddy en 2-årig kontrakt.
Jeg er ret overbevist om, CV er bedøvende ligeglad med, hvor de 2 er skiftet hen så længe, han ved, han har fulgt sin strategi. Det du siger, er mere en fan ting 😀.
Nemli' 😉

Det er jo ingen tid ift at skulle integrere nye mennesker i en holdkultur... Men jeg hyperventilerer sgu ikke over det, selv hvis vi ender med en lortesæson.
Du må naturligvis skrive og tænke lige hvad du vil. Jeg synes bare, det er en lillebitte smule trættende med “himlen falder ned”-indlæg i den nuværende fase.

Det der er weird er, hvilke klubber klubbens to mest "betroede" spillere skifter til inden guldstøvet har lagt sig. Sådan en situation ønsker ingen klub at have bragt sig i.

Come on.

At Beijmo og Paddy ikke ville være her efter sommerferien, har da været et meget sandsynligt scenarie hele tiden.

Det er sgu da ikke det parameter, som folk skal gå selvsving over. Meget spændende og krævende transfervindue, men det er ikke pga. manglende forlængelser til de to herrer.

Beijmo til FCK
PM til BIF
Lind vil ikke til AGF pga forhold til SIF

Mange ting der går mod GF og folk der har travlt med at komme afsted - måske regner man ikke med AGF. Stort arbejde for rekrutteringsdelen af klubben. Det handler både om forboldkvalitet og bygge videre på det stærke omklædningsrum.

Jeg har dog stor fidus til organiseringen af klubben som er virkelig, virkelig stærk.

Jeg bliver først urolig hvis ledelsen , særligt JN rygtes væk.

Beijmo til FCK
PM til BIF
Lind vil ikke til AGF pga forhold til SIF

Mange ting der går mod GF og folk der har travlt med at komme afsted - måske regner man ikke med AGF. Stort arbejde for rekrutteringsdelen af klubben. Det handler både om forboldkvalitet og bygge videre på det stærke omklædningsrum.

Jeg har dog stor fidus til organiseringen af klubben som er virkelig, virkelig stærk.

Jeg bliver først urolig hvis ledelsen , særligt JN rygtes væk.

Du kommer til at gå meget igennem denne sommer, hvis de tre afklaringer ryster dig.

Alene forlængelse med Kahl tipper foreløbigt vinduet over i positiv overraskelse (på dette tidlige tidspunkt). At man så undrer sig over, at Paddy ender i BIF er en stor overraskelse, men jo ikke noget der ændrer ret meget for AGF.

Hvis Lind havde lavet en Mads Bech, ville jeg lettere kunne købe det, men i den case har AGF været den giftige elskerinde.

Du kommer til at gå meget igennem denne sommer, hvis de tre afklaringer ryster dig.

Alene forlængelse med Kahl tipper foreløbigt vinduet over i positiv overraskelse (på dette tidlige tidspunkt). At man så undrer sig over, at Paddy ender i BIF er en stor overraskelse, men jo ikke noget der ændrer ret meget for AGF.

Hvis Lind havde lavet en Mads Bech, ville jeg lettere kunne købe det, men i den case har
AGF været den giftige elskerinde.
Husk at læse det sidste jeg skriver…🙂

Du må naturligvis skrive og tænke lige hvad du vil. Jeg synes bare, det er en lillebitte smule trættende med “himlen falder ned”-indlæg i den nuværende fase.
Hvis der var en realistisk risiko for, at himlen faldt ned, ville jeg nok også diskutere det i god tid. Det er der så heldigvis ikke - heller ikke i overført betydning vedrørende AGF. Jeg tror endda på, at det nok skal blive et godt vindue på lang sigt.

Latest posts

Back