Transfervindue Sommer 2026
T-Knogle
Experienced member
He he ja det samme her, jeg spolede ca 45 minutter frem i det efterfølgende program “La Liga Highlight Show” hedder det vist. Jeg synes ikke man plejer at kunne spole i programmer man ikke har optaget, med det kunne jeg her.Hvor har du set det? Jeg har ikke TV2play men kører med Norlys - havde optaget det i nat men der er skrammel tennis i stedet.......
Jeg tror også stadig man gearer op. Der er sat flueben ved de omkostninger man var usikre på omkring stadion/midlertidigt stadion og nu skal fokus være på opbygning af trup til Europa samt indtræden på det nye stadion.
Tror CV har været i gang i et stykke tid og arbejdet hen i mod tilføjelser - vi har efterhånden haft held med, at udtrykke interesse overfor nogen og så hente dem lidt senere ved at vise vi er seriøse. Rygtet om Igor i Polen spiller meget godt ind i den men spørgsmålet er om han risikerer at ryge til større adresser. I første omgang burde han måske se hvor Bisseck spiller og hvilke adresser TK rygtes til samt spiller på nu.
Men det er en kæmpe opgave CV skal i gang med pga. af alle de udløb. Til gengæld bør der blive en kæmpe pose midler til rådighed på lønbudgettet som han kan bruge. Men det bliver naturligvis dyrt - det tænker jeg JN/LF har clearet med ejerkredsen og de aktivt tilvælger en kommende sæson som kan gå i større minus. Der skal smedes mens jernet er varmt![]()