New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 562K
Aribim Pepple lyder da også som noget af en lottokupon? 3 bedste engelske række og kunne ikke komme på holdet i Luton?

Men som type ser han interessant ud. Ligner nærmest en Lukaku klon. Kæmpe brød som er god på hovedet men faktisk også kan sparke med begge ben (han laver ihvertfald et langskudsmål med både højre og venstre i videoen på KSDHs hjemmeside).

Men han er ung så han kan vel udvikles
:)

Aribim Pepple lyder da også som noget af en lottokupon? 3 bedste engelske række og kunne ikke komme på holdet i Luton?

Men som type ser han interessant ud. Ligner nærmest en Lukaku klon. Kæmpe brød som er god på hovedet men faktisk også kan sparke med begge ben (han laver ihvertfald et langskudsmål med både højre og venstre i videoen på KSDHs hjemmeside).

Prøv at erstatte navnet Aribem Pepple med "Youssuf Badji" og smag på det dér igen. Vi SKAL stile højere.

Hvis vi på nogen måde skal hente Uhre, så skal det være på en fri transfer. FCM skal ikke tjene penge på at have ham siddende på bænken i et halvt år bare så vi ikke kunne få ham i januar. Jeg hælder mest til, at han må blive på tribunen i Herning. Men jeg tror nu stadig han vil passe godt ind. Han har det der striker-gen som vi mangler samt fart i støvlerne. En fri transfer på en 2-årig aftale så ligner det lidt. Men jeg har stadig større ambitioner end Uhre :)
Uhre har ikke kunne slå en pivringe Cho af i en situation hvor FCM desperat manglede angribermål i foråret.

Enig,men kig på ham i Horsens, ja ok, kun spillet en kamp, men han scorede trods alt :) Ej at jeg ikke ønsker vi stiller højere for det gør jeg, men der findes altså også guld i league one er jeg ganske sikker på :) Mener iøvrigt Bundu kom fra endnu lavere niveau??

Enig,men kig på ham i Horsens, ja ok, kun spillet en kamp, men han scorede trods alt :) Ej at jeg ikke ønsker vi stiller højere for det gør jeg, men der findes altså også guld i league one er jeg ganske sikker på :) Mener iøvrigt Bundu kom fra endnu lavere niveau??

Enig, det gør der helt sikkert. Men vi er ikke i en situation, hvor vi kan tage en chance. Den næste angriber, vi henter, skal være et hit. Det gør feltet af kandidater i League 1 mindre.

Er det ikke bare her, at CV skal slå til?

Det ville være en drømmesigning. Det har været et af de navne, jeg har tænkt på, når CV har turneret med, at der er spillere, der ikke vil til AGF nu, men måske vil være interesseret senere i vinduet.

Men mon ikke vi skal komme positivt ud af de to Sabah-kampe, førend at det for alvor er noget, man kan drømme om.

Jeg bliver også misundelig hver eneste gang en anden Superliga klub har hentet en no name angriber som bomber løs… men det er faktisk ikke ret tit det sker. Det tager typisk lidt tilvænning. Kan ikke huske en spiller som bare har banket kasser ind fra start?

Jeg bliver også misundelig hver eneste gang en anden Superliga klub har hentet en no name angriber som bomber løs… men det er faktisk ikke ret tit det sker. Det tager typisk lidt tilvænning. Kan ikke huske en spiller som bare har banket kasser ind fra start?
Det er mega svært, at finde folk der scorer mål fra start

Hvis vi siger 7-8 mål og efter, så gætter jeg umiddelbart på Haji Wright, Allhaji Kamara, Brumado (vist 7-8 mål), Ohi, Claesson, Jay-Roy Grot, Elyounoussi, Franculino, Ganaus, Bech, Adamsen, Arp, Suzuki og Nygren

Mange sikkert brugt en sæson på at komme igang

AGF lune på Gretarson fra Sønderjyske

Kan ikke påstå det er en spiller jeg har lagt mærke til. Det må være opbakning for Tingager så. En stor islænding på 30 år. Kan se han er venstrebenet så måske også aflastning for Kahl?

Latest posts

Back