Vi må da gå ud fra, at der har været smidt en samlet pakke på bordet til Lind, som FCN så har kunnet (over)matche på forskellige for Lind afgørende parametre?
Det er spekulationer, baseret på tilgængelig info. Jeg mangler desværre kilde på det med de 35 mio, så det glemmer vi. Men hvis AGF nu, efter sikret gruppespil, er villige til at betale 20-25 mio for Nordås, så kunne man spekulere i AGF ikke havde den slags penge før gruppespillet var sikret. Og med Lind var der enkelte bud på AGF ville forsøge at leje ham hos Pisa.
jeg har ikke adgang til kilder eller anden info. Jeg jammer med de info jeg får.
Men man kunne vel sagtens have lejet Nordås for fx en måned siden?
Der er vel handler der går galt hele tiden.
Hvad er det for noget info om et "kollaps" i 2024 - er der noget specielt du refererer til eller en fjer der skal pustes op til en hønsegård? Taler vi om en handel SIB var ved at lave?
Det har været refereret flere gange herinde, og i artiklen på bold, at AGF havde ham i sigtekornet i sommeren 2024. Før man hav Badji i land.
Der er handler der fejler hele tiden, det er der ikke noget odiøst i. Der er forhåbentlig heller ikke noget odiøst i at jeg gerne vil have info om de handler også, bare fordi jeg er nysgerrig. Jeg husker Nordås fra dengang og undrede mig dengang over hvorfor man ikke hentede ham - det lød som en slam dunk.
Du ved godt SIB ikke længere er i klubben?
Funny. Hvis nu Nordås-handlen døde på noget udenfor SIBs kontrol og han panikhentede Badji i stedet, giver jeg gerne SIB en vis anerkendelse for det forsøg - og stadig ikke meget for Badji.
Hvis han gik fra Nordås til Badji fordi han mente det var bedre, er der yderligere strafpoint.
Er det ikke noget ekkokammer fanskabt noget

Han brød sig ikke om AGF dengang han skiftede fra Sif til Pisa og sagde meget tidligt det samme, inden han skiftede fra Pisa til Fcn. Kunne man tænke, at det rent faktisk var hans holdning
Er det noget lignende Stockholmsyndrom - et lille rygte om AGF var interesserede og siden da bliver AGF fans ved med at køre i ring, om en angriber, der skifter til en anden klub. Dem har der altså været mange af gennem tiden - der er godt nok meget uforløst kærlighed fra AGF fans til Lind
Vi har de officielle handler, og derfor er det reelt ikke værd at bruge tid på Lind. Jeg helt ok med du har det sådan. Men for mig var det fit så oplagt, og at Lind skulle vælge pga noget så dumt så tvivlsomt, at jeg gerne ser efter andre løsninger.
Man kan også sige: hvis
i) AGF havde 30 mio til Lind
ii) AGF fik mange ekstra muligheder pga mesterskab
iii) AGF har frigjort ekstra penge pga gruppespil, som samtidig også har muliggjort flere spillere (antager jeg)
Hvorfor er det så Nordås man går efter nu?
Svaret må enten være
1) at pengene ikke var der før (og så var de der heller ikke til Lind)
2) at Nordås var #1 efter Lind, og han først ville skrive under, hvis der var gruppespil.