Jeg vil gerne se hvad de får for Haugen, hans regnskabsmæssige værdi er 600k€ i AGFs bøger(1.5m€ minus 3 afskrivninger af 20%(5 årig kontrakt))
Vores nye ven har lavet 0 mål på 12 måneder, så jeg synes det er en pris der køber ind i hans pæne 1. sæson i Club Brugge, mere end det er de seneste par sæsoner. Når det er sagt virkede det til Charleroi havde en rigtig lortesæson sidste år, så det så jeg også gerne reflekteret i prisen. Jeg håber de 1.5 er med "det løse" og den nærmere hedder 600K-1m€ upfront.
Kender ikke til klausulerne på hhv Daghim og TK, men nogle er jo pr antal kampe. Andre kan være f.eks. kvalifikation til CL, overlevelse i Serai A osv
Kontrakten med Udinese blev beskrevet således
Samlet kan en handel nemlig komme helt op på 60 millioner kroner. AGF får 37,5 millioner kroner med det samme for den tårnhøje forsvarsspiller, og der venter yderligere 22,5 millioner kroner i "realistiske" bonusser.
"Transfervinduet er lukket i Bundesligaen, men det er det ikke i den tredjebedste tyske række. Og det kan vise sig at få stor betydning for Sigurd Haugens videre færd i karrieren. "
Står i artiklen nu.
Så det ikke med det samme.
Blev bare overrasket da 2. Bundesliga også lukkede fredag.
Kan sen Jacob Ankersen har fået ophævet sin kontrakt i Horsens, måske det var en mulighed, at give ham en kontrakt sæsonen ud, han kender jo klubben og kunne jo være et godt supplement når skader og karantæner rammer os, aner ikke noget om hans dagsform og måske er han bare over the hill ??
Vil formode at han ikke er aktuel for AGF…måden vores ægteskab sluttede på var ej heller det bedste, og modsat broderen i FCN, er det min vurdering at Jacob har det bedste bag sig, og ikke vil kunne tilføre noget til AGF.
Kan sen Jacob Ankersen har fået ophævet sin kontrakt i Horsens, måske det var en mulighed, at give ham en kontrakt sæsonen ud, han kender jo klubben og kunne jo være et godt supplement når skader og karantæner rammer os, aner ikke noget om hans dagsform og måske er han bare over the hill ??
Tvivler på han overhovedet kunne komme på holdet i Esbjerg? Jeg er spændt på hvor han ryger hen. Måske kan han lykkedes med et vildt mere tilfældigt udlandsophold.
Håber vi er færdige med at hente spillere som Ankersen og Thelander - selvom de ophæver med henholdsvis Horsens og AaB fra et lavere niveau(!).
Ankersens type spiller vi slet ikke med, og Thelander skulle være hvis Kahl og AJ blev alvorligt skadet til dagens træning, og der absolut intet andet var, og vi kunne få ham frem til jul, og så finde en "rigtig" erstatning der.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.