Helt fair pointe. Vil rette mit statement til: klar til at være starter for agf. Synes stadig, at Akoto og Knoester er så langt under niveauet, der skal til, at de ikke bør være her næste sæson. Heller ikke blæst bagover af Knudsen, selvom han trods alt leverer nogle positive elementer og kampe.
Men det er jo lidt pointen - Han skal ikke være klar til at starte. Han er ung reserve, som spiller fordi Beijmo og Mølgaard er skadet, således at en spiller hentet fra udlandet (Akoto) er optaget andetsteds (for Mølgaard). At Akoto er under det niveau vi håbede på er ikke Andersens skyld.
Han er en ung spiller, så via fed attitude, gåpåmod, og gode indsatser har spillet sig til chancer, han måske ikke helt var 100% klar til.
Der er intet mærkeligt i, at man finder en spillers "grænser" når man på den måde smides i ilden.
Jeg anfægter også din oprindelige version:
Mon ikke Akoto, Knoester, Knudsen og Jacob Andersen nu har udspillet sin rolle for fremtidens agf. Hvor er det pinligt dårligt og en hån! Stig Inge får en svær sommer, for det her hold har godt nok ikke meget.
Og det er jo lidt pointen, at blot fordi en spiller ikke er klar NU til at være starter, så behøver man ikke have udspillet sin rolle for fremtiden.
Knoester er kommet tilbage fra en skade, og var for mig at se, en fin rotations/reserve-spiller i efteråret (hvor han havde ansvaret som start 11-spiller, hvilket jeg ikke synes han er god nok til). Men jeg synes han er oplagt at beholde som trupspiller/reserve/rotation. Han er venstrebenet og kan spille både den venstre CB, kan vikariere for Tingager som vi så for kort tid siden, og han kan til nød spille venstre back også (hvor vi dog er meget antalsmæssigt stærkt besat pt). Men det kunne frigøre et salg af Kahl, og frigørelse af Bach til mere permanent offensiv rolle, såfremt man køber en venstre back-kanon ala Casper Højer, og så har Links som super-sub (som også kan i højre side når Beijmo eller Mølgaard er ude, så der mangler en wingback der).
Akoto kan jeg ikke få til at passe ned i min fremtidskasse. MEN, det er bl.a. fordi jeg jo vil beholde Knoester, som kan rotere med AJ og dermed dække begge CB'ere selv når Mølgaard er ude. Men når vi så har en skade til 2 - så mangler vi jo en. At lade Akoto spille sit sidste år færdigt i klubben - er en fin start.