New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 368K
JH holder stadig et højt niveau der gør ham til en stærk reserve og han må have accepteret at det formentlig bliver hans rolle. Det er også lidt svært at forestille sig at skulle kunne blive førstemålmand på et tilsvarende eller højere niveau, med mindre der er for at løse et akut opstået problem, men så skulle han vel være transferfri sidst i vinduet og villig til at hive teltpælene op og det er måske heller ikke så attraktivt. Nu kan han få den spilletid der kommer og så ellers overgå til en anden rolle i klubben.

DI vil være et kæmpe scoop, men jeg tror han sigter efter en højere hylde.

Hylden er pt stoke. Det er ikke højere end agf.

Altså handlen mellem Leicester og Stoke er en låneaftale med overtagelse til maj, og går på mellem 22 og 30 mio.
Og hvis man tror The Championship (2.bedste række i UK) ikke er over Superligaen, så tror jeg man skal tænke sig lidt om.
Omvendt spiller han i et af de lavere rangerede hold, som ligger hvor Bundus "Plymouth" ligger - og det er på ingen måde helt umuligt.

Men altså han burde have et større navn i UK end til at være "tvunget" til at vende hjem nu.
Han sad ude hele starten af sæsonen for Leicester (helt ude af truppen - derfor skiftet til Stoke), hvor han nu har spillet 13 kampe siden nytår (ja de spiller MANGE kamp hver sæson i den liga). Og han var ude af truppen i 2 kampe.

Vi må se.
Jeg synes kun det er realistisk hvis han ser sig som "nøglen" til AGF-succes, og tænder på projektet, og vil tage skridtet ned - og AGF vil smide det højeste beløb i transfer man nogensinde har gjort - hvilket jeg ikke tror sker.

Jeg vil råde til, at man ikke holder vejret og håber på ham.
Kæmpe scoop hvis det sker.
Screenshot 2024-04-10 at 18.44.31.png

Last edited:
Altså handlen mellem Leicester og Stoke er en låneaftale med overtagelse til maj, og går på mellem 22 og 30 mio.
Og hvis man tror The Championship (2.bedste række i UK) ikke er over Superligaen, så tror jeg man skal tænke sig lidt om.
Omvendt spiller han i et af de lavere rangerede hold, som ligger hvor Bundus "Plymouth" ligger - og det er på ingen måde helt umuligt.

Men altså han burde have et større navn i UK end til at være "tvunget" til at vende hjem nu.
Han sad ude hele starten af sæsonen for Leicester (helt ude af truppen - derfor skiftet til Stoke), hvor han nu har spillet 13 kampe siden nytår (ja de spiller MANGE kamp hver sæson i den liga). Og han var ude af truppen i 2 kampe.

Vi må se.
Jeg synes kun det er realistisk hvis han ser sig som "nøglen" til AGF-succes, og tænder på projektet, og vil tage skridtet ned - og AGF vil smide det højeste beløb i transfer man nogensinde har gjort - hvilket jeg ikke tror sker.

Jeg vil råde til, at man ikke holder vejret og håber på ham.
Kæmpe scoop hvis det sker.
View attachment 3084
Jeg ser rigtig meget Championship og et hold som stoke er ikke over top 6 i superligaen. Der er nok bedre løn men sportsligt tror jeg ikke han kommer videre end midten/subtoppen af Championship og det er altså ikke meget bedre end top 6 i suppen.

Jeg ser rigtig meget Championship og et hold som stoke er ikke over top 6 i superligaen. Der er nok bedre løn men sportsligt tror jeg ikke han kommer videre end midten/subtoppen af Championship og det er altså ikke meget bedre end top 6 i suppen.
Stoke er måske også lidt specielle der - hvor de sådan nærmest permanent ligger mellem 15 og nedryksningsstregen.
Der er MEGET LANGT fra holdene i øvre halvdel og nedre halvdel i ligaen. Det kan man sige der også er i SL måske - men altså hvis man kigger på Vejle og Lyngby vs AGF/FCN/SIF - så er der på ingen måde så langt som fra bunden af championship til toppen af den.

Men altså der er jo også 24 hold, så at afstanden er dobbelt så lang ville jo ikke undre :D

Men SL er blevet bedre med årene, mens Championship måske er stagneret i kvalitet, hvor den ekstra kvalitet der bygges på når holdene rykker op mere handler om den milliard kroner de vinder ved at rykke op...
Så måske afstanden er mindre end jeg lige melder op til at starte med, og mindre end den har været op til for fx 5-7 år siden.

Stoke er måske også lidt specielle der - hvor de sådan nærmest permanent ligger mellem 15 og nedryksningsstregen.
Der er MEGET LANGT fra holdene i øvre halvdel og nedre halvdel i ligaen. Det kan man sige der også er i SL måske - men altså hvis man kigger på Vejle og Lyngby vs AGF/FCN/SIF - så er der på ingen måde så langt som fra bunden af championship til toppen af den.

Men altså der er jo også 24 hold, så at afstanden er dobbelt så lang ville jo ikke undre :D

Men SL er blevet bedre med årene, mens Championship måske er stagneret i kvalitet, hvor den ekstra kvalitet der bygges på når holdene rykker op mere handler om den milliard kroner de vinder ved at rykke op...
Så måske afstanden er mindre end jeg lige melder op til at starte med, og mindre end den har været op til for fx 5-7 år siden.
Jeg tænker egentlig ikke kvaliteten i Championship er dalet, men den er blevet markant bedre i superligaen de seneste 10 år. På den måde har superligaen nærmet sig Championship der er naturligvis ofte et par hold i Championship med en ekstraordinær kvalitet, som eksempelvis Leicester i år. Det er en helt vild trup de har, men det afspejles også i deres giga underskud.

Men sportsligt er det ikke bedre at stå på mål i midten af Championship eller agf. Peacock er jo et eksempel på det. Det er udelukkende lønnen og det fjerne håb om at rykke op i PL og ikke blive erstattet. Og det er klart, at kommer der en klub med åbenlyse oprykkersambitioner så trækker det nok i den retning. Men det er jo ikke givet at der kommer sådan en klub.

Påfuglen har været rigtig god I foråret, så med mindre det bliver alt for dyrt er jeg stor tilhænger af en permanent kontrakt.

Noget kunne tyde på, at der er ved og være styr på målmandssituationen.

En gratis Bailey er sgu også et scoop IMO.

Hvem er han? Men det virker plausibelt. Jeg har heller aldrig troet at Burnley ville hav ham tilbage og han har ikke en specielt stor stjerne i Championship, så det ville blive en mindre klub eller League 1, med mindre han bare vil gå tilbage til at være reserve i en lidt større klub.

Back