Skadessituationen
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Præcis.Når Tingager siger 100%, så ryger mine tanker i øvrigt fluks hen på diverse fagfolk, jeg over tiden har hørt bemærke, at professionelle fodboldspillere aldrig er 100% klar, men altid har et eller andet, der enten trykker, er tapet op eller hældt lidt tryllestøv på, og så kan Tingager selvfølgelig også gå med forbinding i sin fritid, hvis det gør noget godt for ham
Og altså 100% klar er jo heller ikke nødvendigvis det samme som i 100% form.
At være 100% klar kan jo også bare være, at nu er der 0% der forhindrer ham i at komme på banen.
Nu skal kampformen bygges op, og han skal IKKE spilles ind for hurtigt, selvom han helt sikkert vil blive MEGA FRUSTRERET over at sidde på bænken mod FCN på søndag. Men han skal bare ikke ind og spille på den kunstbane mod de hurtige FCN-spillere når Bisseck er langt hurtigere især på de første meter (som er ultra vigtigt mod FCN), når Bisseck i øvrigt har mange af de kvaliteter man ellers savner når Tingager ikke er med.
Tingager føler sig helt givet truet af ankomsten af Bisseck. Og det kan sagtens ende med at være Hausner der ryger mere på bænken når alle er klar. For det der gør, at Bisseck sådan umiddelbart bør stå foran Tingager i en kamp mod FCN måske, er jo bare også samtidig det der gør, at man med Bisseck ikke behøver Hausners fart længere.
Med Hausner, Backman og Tingager i infight, der vil Hausner altid spille så længe vi spiller med den nuværende forsvarshøjde, da hverken Backman eller Tingager har eksplosiviteten på de første meter.
Men med Hausner, Bisseck og Tingager, der har Bisseck både det Tingager har, såvel som det Hausner har. Så altså hvis Bisseck kan holde sig kørende, komme i form til 90 minutter, og i øvrigt holde det niveau fra BIF-kampen (Kæmpe spørgsmål), så vil han i min optik spille foran de to andre! Og når modstanderen så hedder FCN giver det mening at spille Bisseck+Hausner, mens det mod Randers giver mening at spille Bisseck+Tingager.
Stærkeste 2: Tingager/Bisseck.
Jeg kan godt forstå, såfremt det virker til at man slagter Hausner for sine store fejl ved at sætte ham på bænken så snart der kommer en anden der kan det samme som ham. Men jeg vil sige, at en af Hausners er på offensive dødbolde. Der er Tingager jo 100 gange farligere, og bedre til at indgå i at forlænge bolde (hvor man skal vinde en duel mod 2-3 spillere og heade den videre). Noget som Bisseck også så ud til at kunne.
Bisseck lader til at være hele pakken. Hausner er hurtig, har attitude, og er et stort talent. Han skal have barberet de der kæmpe fejl væk, og så skal han efter min opfattelse også få bygget det på med dødboldene. Han er GODT igang med at bygge forudseenhed på, så han ikke skal leve så meget af farten, men mere bruge den til at indhente når modstanderen bare kom før afsted, eller der opstår tilfældigheder. Især 3-1 kampen hjemme mod FCN i slutningen af sidste sæson var et nær mesterstykke af Hausner flere gange undervejs synes jeg. Han var så god til at placere sig således, at han havde indhentet angriberne allerede før de næsten kom afsted, og han kom ind foran rigtig tit, og kunne cleare væk. Hausner mangler til gengæld også at kunne drive bolden op af banen. For nuværende skiller han sig efter min mening ikke særligt godt af med den.
Tingager har også den evne. Og har det med dødboldene, er brølstærk, og så kan han drive bolden, og har en god pasningsfod. Fin teknik af de lange stænger faktisk.