New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 71K
Last edited:
Jeg er træt af ikke at få points når jeg vælger komfortable pladser på udebane. Man kan sagtens sige at det er mere dedikeret at stå i udebaneafsnittet, men man får ikke flere points af at stå på stemning hjemme, end af at sidde på tribunen et sted hvor man kan se kampen.

Jeg forventer ikke nogen gør noget ved det, der er oplagte grunde til det, jeg vil bare gerne klage

Jeg er træt af ikke at få points når jeg vælger komfortable pladser på udebane. Man kan sagtens sige at det er mere dedikeret at stå i udebaneafsnittet, men man får ikke flere points af at stå på stemning hjemme, end af at sidde på tribunen et sted hvor man kan se kampen.

Jeg forventer ikke nogen gør noget ved det, der er oplagte grunde til det, jeg vil bare gerne klage
Agf kan kun give dig point når du køber gennem deres portal og de må kun forhandle udebanepladser. Name of the game.

De udebaner der ikke kører samme billetsystem som os og agf ikke kan formidle giver heller ikke point.

Jeg ved sq ikke lige hvordan man skulle konstruere et system der ville give points, når man ikke køber gennem AGF og dit ligalogin til dem.

Komfortable pladser - er det så blandt hjemmeholdets "neutrale" plader eller hvordan sådan nærmere ?

I Viborg vil jeg da ikke kalde udebaneafsnittet for ukomfortabelt, hvis det er den aktuelle udekamp der er købt til.

At sidde blandt hjemmeholdets fans vil nogen nok derimod kalde for ukomfortabelt.
I Farum er det belastende at side på neutral, fordi de er nøjeregnende røvhuller at man nærmest ikke tør juble det mindste. Og ellers er det også generende at skulle lægge bånd på sig selv under kampen.

Jeg bryder mig ikke om udsyn og overblik fra bag målet - især ikke når der bliver svinget med flag. Til gengæld er det klart det fedeste sted på de øvrige parametre, især hvis gammelfar også får mulighed for at sidde ned ind i mellem

I Farum er det belastende at side på neutral, fordi de er nøjeregnende røvhuller at man nærmest ikke tør juble det mindste. Og ellers er det også generende at skulle lægge bånd på sig selv under kampen.

Jeg bryder mig ikke om udsyn og overblik fra bag målet - især ikke når der bliver svinget med flag. Til gengæld er det klart det fedeste sted på de øvrige parametre, især hvis gammelfar også får mulighed for at sidde ned ind i mellem

De har lavet så udebaneafsnittet kan udvides i år

Latest posts

Back