Jeg sad og bandede over Bech - han lavede et udfald, hvor det så ud som om han ville løbe på tværs men vendte om. Det resulterede i at Serra løb lige ind i hans bane. Jeg ved ikke hvad kutymen er blandt angriberne her men Bech ville have trukket en med over og så havde der måske været hul til Serra i en forsættelse af hans løbebane. Alternativt et aflæg til Bech som dermed løb til venstre.
Jeg tænker også det var en rigtig god generalprøve frem mod slutspillet. Vi kunne sagtens være med men manglede værktøjerne til at få løst den problemstilling de gav os. Nuvel - nogle tidligere gule kort kunne have hjulpet men vi skal kunne løse det uden. Det håber jeg JP finder frem.
Men set i forhold til hvordan KEP har talt Fcm's bredde op, så giver det mig håb, at vi sender Frederik på 19 og Kristjansson på 17 ind mens vi øger presset på dem.
På det tidspunkt har vi fået dem kørt lidt trætte og indskifterne har lidt mere plads at boltre sig på. Det gjorde de fornuftigt men uden det blev så prangende, at vi scorede. Måske de små indhop henover sæsonen, vil komme os til gode i slutspillet
View attachment 6134