Transfervindue Sommer 2026
Kent Madsen (Silkeborg) fremhæver CV som en man kan handle med, da han holder ord og derfor foretrækker man naturligvis det (det var så også bedste bud).
campo.dk
McCowatt troede det skulle være udlandet men efter forhandlingerne med AGF gik i gang, tog det kun 2 døgn.
campo.dk
CV gider ikke bruge pengemangel som undskyldning
campo.dk
Punkt et, det var det bedste tilbud, punkt to, så kender vi folkene i AGF. Det var Carsten V. Jensen, der på vegne af AGF førte drøftelserne. Ham kender vi fra tidligere aftaler, og vi ved, han overholder dem – ikke at vi ikke tror på dem, vi har talt med ude i verden, men der var ikke den samme erfaring med.
Fremhæver CV efter AGF-aftale: Han overholder aftaler
For Superliga-konkurrents direktør var det ikke uden betydning, at forhandlinger foregik med Carsten V. Jensen.
campo.dk
McCowatt troede det skulle være udlandet men efter forhandlingerne med AGF gik i gang, tog det kun 2 døgn.
Vild AGF-transfer: Tog 48 timer
Det var en hvirvelvind af en transfer for Callum McCowatt, da han rykkede fra Silkeborg IF til AGF.
campo.dk
CV gider ikke bruge pengemangel som undskyldning
Men udmeldingen om regnskabet og forventningen om et minus er ikke noget, der har fyldt noget i rekrutteringsarbejdet for AGF's fodbolddirektør Carsten V. Jensen og hans stab eller påvirket beslutningerne undervejs.
- Jeg har [brug for] ikke nogen undskyldning for noget som helst. Jeg er glad for det vindue, vi har lavet. Jeg er glad for de spillere, vi har fået ind. Kig på listen af navne, siger Carsten V. Jensen.
Det, der flytter fodboldspillere, det er lønpakker. Det er jo ganske simpelt, der er ikke nogen grund til at skjule det. Transferkroner og lønpakker, det flytter fodboldspillere.
- Der har vi så heldigvis kunnet tiltrække en hel del dygtige spillere fra markedet.
AGF-boss afviser pengemangel: Ingen undskyldning
AGF's forventning til et minus på 15 til 45 millioner kroner i 2026 har ikke spillet nogen rolle for AGF's beslutninger på transfermarkedet.
campo.dk