New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 527
  • Views Views: Views 39K
Miguel Herrera Win GIF

FotMot lavede en fejl. Lignede at de tabte 8-9

Det gjorde de også. Dommeren dømte dog omspark, da FCNs keeper sprang for tidligt.
Sparket efter reddede Brabrands keeper så - og der blev igen dømt omspark. Brabrands keeper tog så bare Lucas Hey ud for anden gang.

FCN scorede et mål i 118. minut, som blev annulleret. Må ærligt indrømme, at jeg ikke kunne se hvorfor det skulle annulleres.
Men fedt det blev.

Det kunne være så fedt, hvis de trak KB, bød dem på rendyrket mudderpøl og sendte et halvt hold hjem til hovedstaden med skader.

Ikke alvorlige skader, så ond er jeg dog ikke, som sådan, men sådan nogle ude-i-en-sjat-måneder-skader.

Syv-otte af de bedste kørt ud på et sidespor frem til midt i april. Så skal jeg ikke bede om mere i denne verden. Og dog. Et par frustrationsbaserede røde kort; jeg mener, karantænen overføres til ligaen, hvis man er røget ud af pokalen. Eller tager jeg fejl?

Det gjorde de også. Dommeren dømte dog omspark, da FCNs keeper sprang for tidligt.
Sparket efter reddede Brabrands keeper så - og der blev igen dømt omspark. Brabrands keeper tog så bare Lucas Hey ud for anden gang.

FCN scorede et mål i 118. minut, som blev annulleret. Må ærligt indrømme, at jeg ikke kunne se hvorfor det skulle annulleres.
Men fedt det blev.
Ha fedt. Jeg fulgte den på bet365 livescore og der udråbte de først FCN til at vinde men begyndte så at køre videre. Tænkte det var en glitch så troede fcn havde vundet. Men mega fedt for Brabrand.

Its not for everyone to win on a cold wednesday afternoon in Brabrand. Football, bloody hell.

Og så se at få afskaffet det lort at der spilles dobbeltkampe i pokalen :mad:

Kan godt følge dig, men jeg kan personligt meget godt lide dobbeltopgør. Jeg synes, at de kan noget særligt, og når vi ikke spiller så meget Europa, er det ikke så tit, at vi oplever dem. Vores dobbeltopgør mod Brøndby og FC Nordsjælland i sidste sæson er nogle af de mest intense og fede stadionoplevelser i nyere tid. Man kan også smide semifinalen mod AaB fra 2016 på den liste.

Jeg er fuldstændig klar over, at det mindsker chancen for overraskelser fra kvartfinalen og frem, men med AGF som pt top 4-5 stykker i Danmark, er det ikke så skidt for os, hvis vi ser lidt egoistisk på det.

Latest posts

Back