New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 392K
Kent Nielsen i Brøndby ville være ret godt for os tror jeg.

Han spiller ikke det der ultimative pres som mange af deres fans og ledere gerne vil have.
Han er rolig, det er de ikke, han panikker ikke, men det gør de.

Jeg tror de vil tage baby-step med ham, og så efter 10-12 måneder er holdet bygget op, men et tror jeg slet ikke deres setup er klar til.

Åhh, lad det fucking ske.

Fanbasen har stadig traume over det mistede mesterskab i Horsens med BH som træner. Derudover er han en af de mest overvurderede trænere herhjemme.

Jeg beder hver aften om at det sker siden jeg hørte det første gang😂

Som en af mine ansatte som er bif tilhænger sagde "så mangler vi bare finbogarson for at få fuld plade"😂

Jeg kan sige meget skidt om ham men han har aldrig manglet selvtillid. Enten pænt arrogant at takke nej til et af de største trænerjobs herhjemme, når han er arbejdsløs eller helt genialt.
Jeg tror at hvis man som dansk træner har været ude, og så vender hjem, så lukker man nok døren til udlandet igen.

Jeg kan også sige meget dårligt om ham, også meget godt. Jeg tror faktisk han ville have gode forudsætninger for at vinde folks hjerter i Brøndby.

Det er meget længere siden jeg hørte til det. Men der var hverken via folk i Brøndby eller nogle der kender ham. Det var mere på “journalist” niveau.

Det sagt, så tror jeg faktisk han ville passe godt ind

Jeg tror han ville være super god de første 3 måneder. Så ville det hele implodere mellem ham, Oscar og fantasterne fra gfh.

Jeg kan sige meget skidt om ham men han har aldrig manglet selvtillid. Enten pænt arrogant at takke nej til et af de største trænerjobs herhjemme, når han er arbejdsløs eller helt genialt.
Jeg tror, Brøndby er udfordret af, at det pt. ligner en gigantisk rodebutik.

Det er svært at se, hvorfor en træner skulle tage et skridt ned for at overtage den rodebutik. Kæmpe risiko for Bo Henriksens ry og CV.

Der giver det meget mere mening, at en der kan tage et skridt op kan acceptere den risiko.

Med det Bo H leverede i FCM og Mainz, så skal der nok komme attraktive tilbud fra udenlandske klubber, hvor risikoen er betydeligt mindre.

Jeg tror han ville være super god de første 3 måneder. Så ville det hele implodere mellem ham, Oscar og fantasterne fra gfh.
Jeg tror deres mest hard-core fans vil elske ham, og hans direkte attitude. Han vil som træner også købe 100% ind deres presfodbold som jo er skrevet ind i alle deres strategiske dokumenter.

Der ligger, muligvis på YouTube, en ret god video om hvordan han strukturede Mainz og lavede en vanvittigt 14-16 måneder med dem.

Jeg tror han vil være en vildbasse der kan motivere spillerne til at give 100% inde på banen

Altså BIF er vel et High risk træner job lige PT
Hvem tager beslutningerne?
Den sorgløse? Eller folk på et kontor et sted på Manhatten?
Hvad er strategien nu vs for 6 måneder siden?
Bo H eller en anden ender jo med at brænde nallerne og måske fremtidige jobs hvis det går skævt på Vestegnen?

Mens de ikke hapser Nørgaard er jeg tilfreds, håber heller ikke Kent er en mulighed, men mest for hans egen skyld.

Jeg tror, Brøndby er udfordret af, at det pt. ligner en gigantisk rodebutik.

Det er svært at se, hvorfor en træner skulle tage et skridt ned for at overtage den rodebutik. Kæmpe risiko for Bo Henriksens ry og CV.

Det er jeg helt enig i men trænerjobs er bare meget få i sagens natur og endnu færre, når vi snakker BIFs størrelse. Jeg er med på udlandet er stort men ret beset har han kun et navn i Tyskland, så hans agent skal på arbejde, hvis hans navn skal bredes ud til andre lande.
Naturligvis er det en mulighed men det er imo forbundet med stor risiko for kommer det job ikke, er det ikke sikkert han i Danmark får et større job end BIF (såfremt der er noget i rygtet).

Det er jeg helt enig i men trænerjobs er bare meget få i sagens natur og endnu færre, når vi snakker BIFs størrelse. Jeg er med på udlandet er stort men ret beset har han kun et navn i Tyskland, så hans agent skal på arbejde, hvis hans navn skal bredes ud til andre lande.
Naturligvis er det en mulighed men det er imo forbundet med stor risiko for kommer det job ikke, er det ikke sikkert han i Danmark får et større job end BIF (såfremt der er noget i rygtet).
Der var trods alt hans arbejde i Zūrich der banede vejen for jobbet i Mainz. Så Schweiz og Tyskland.

Bo Svensson fik også noget interesse fra flere steder, efter han havde trænet lidt i Østrig og så eller Mainz og Union Berlin.

Jeg medgiver Brøndby er spændende, og svært at sige nej til. Men de har omvendt heller ikke givet meget snor til de sidste par trænere, efter CV smuttede. Birk fik 30 kampe og Cooper fik 28 kampe.

Latest posts

Back