New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 377K
Last edited:
Lur mig om ikke han fritstilles uden løn de kommende 5 ugers tid.
Selvfølgeligt gør han det. Og AGFs udmelding tidligere på ugen var sikkert også en konsekvens af, at parterne allerede var blevet enige netop om dét.

Personligt så jeg ham dog hellere skure toiletter i sommervarmen.

Edit: Efter kommentarer længere nede om Instagram tjekkede jeg også Beijmos profil og her anfører han sig allerede som FCK-spiller. Han er helt sikkert fritstillet allerede.

Rygterne omkring de 10 millioner Euro i aflønning, over 4 år, og dermed cirka 18.75 millioner kroner - på den ene elle anden måde - så mhavde jeg godt nok forventet andre ord i velkomst beskeden end "solidt niveau"

Svensson: En taktisk og fysisk gevinst
Cheftræner Bo Svensson glæder sig til at få Beijmo ind på træningsbanen, hvor svenskerens alsidighed og fysiske pakke bliver en gevinst:

”Felix er en utroligt fleksibel forsvarsspiller, som kan løse flere positioner i bagkæden på et solidt niveau. Han har en god fart og en stærk højre fod, hvilket giver os nogle spændende muligheder at spille på – både defensivt og i vores opbygningsspil,” siger Bo Svensson, der forventer at nyde godt af Felix Beijmos kompromisløshed og intelligens i defensiven.

”Han er en fysisk pålidelig spiller, der er hård og kontant i sine dueller. Taktisk er han ekstremt disciplineret, og han formår at binde forsvaret sammen og træffe de rigtige beslutninger under pres. Han ved, hvad der kræves for at vinde fodboldkampe,” slutter Bo Svensson.

>>

Last edited:
Det var det eneste rigtige at fyre Cooper, det var til gengæld komplet hjernedødt de gav ham nøglerne og han bestemte et reset og den vej, BIF skulle ned ad.
Nu står ledelsen med et valg:

1. Fortsætte ned ad den vej og håbe på en anden træner bedre kan indfri den strategi, hvad end den er.
2. Stoppe med at smide dårlige penge efter gode og æde tabet og igen ændre strategi.

Uanset hvad må man da håbe for GFH, de har lært ikke igen at lade træneren bestemme den sportslige retning. Vi andre krydser fingre for slingrekursen fortsætter.

Edit: Gode penge efter dårlige. Det andet må de godt lade være med.

Last edited:

Ham kommer vi til at savne, det var et helt genialt match. Jeg er dog fortrøstningsfuld i forhold til ansættelse af efterfølgeren, de plejer at ramme plet ude på vestegnen, måske et comeback til Auri, pandehåret eller endnu en britisk kapacitet?

Det var det eneste rigtige at fyre Cooper, det var til gengæld komplet hjernedødt de gav ham nøglerne og han bestemte et reset og den vej, BIF skulle ned ad.
Nu står ledelsen med et valg:

1. Fortsætte ned ad den vej og håbe på en anden træner bedre kan indfri den strategi, hvad end den er.
2. Stoppe med at smide dårlige penge efter gode og æde tabet og igen ændre strategi.

Uanset hvad må man da håbe for GFH, de har lært ikke igen at lade træneren bestemme den sportslige retning. Vi andre krydser fingre for slingrekursen fortsætter.
Det er rigtigt at fyre ham, men hold op de står et dårligt sted.

Ingen sportsdirektør
Ingen direktør
Ingen træner.

Jeg ved godt de er ret vilde med Juliuus Ohnesorge, men han står meget alene. Cooper tager jo nok Alan Tate, Mike Baker og Alan Tate med sig i faldet. Henrik Hansen skulle også være vækl.

Spændende tider derude, jeg vil simpelthen ikke skrive håber i samme sætning som Brøndby, men jeg tror det rigtige ville være, at skrive med Agesen eller Søren P, og så ellers bygge roligt op.

EDIT: Og Julius Ohnesorge er blev Sportsdirektør i mellemtiden, hvilket jeg tror er et godt træk

Latest posts

Back